خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) از برگزاری نخستین نشست هم‌اندیشی و صمیمی فرماندهی سپاه انصار الحسین(ع) با مدیرمسئولان وسرپرستان نشریات و خبرگزاری‌های استان همدان به‌مناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۹۳۸۹
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
نخستین نشست هم‌اندیشی فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) با اصحاب رسانه
علی اکبر کریمپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک هفته خبرنگار اظهار داشت: رسالت و وظیفه این قشر بسیار سنگین است چراکه بازخورد برخی از رفتارهای اجتماعی بر اساس انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی تعیین می‌شود.

وی با اشاره به ویژگی های خبرنگار گفت: تعهد، تخصص و صداقت مهمترین شاخصه های یک خبرنگار است که خبرنگاران باید در زندگی شغلی خود همواره مدنظر قرار دهند.

معاون روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) همدان با اشاره به ضرورت هم فکری، هم صدایی و همدلی رسانه های انقلابی گفت: دشمنان ما هیچ گاه چشم دیدن پیشرفت های نظام و انقلاب اسلامی را نداشته و ندارند و تنها راه مقابله با هجمه های آنان اتحاد جبهه انقلاب است.

وی با اشاره به برگزاری نشست صمیمی سردار مظاهر مجیدی فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) با مدیرمسئولان و سردبیران نشریات وسرپرست خبرگزاری های استان همدان به‌مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار عنوان کرد: یکی از شاخص‌های همدلی نیروهای انقلاب اتحاد رسانه های انقلابی است.

کریمپور خاطر شان کرد: تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب نیازمند گفتمان سازی در بین آحاد جامعه است که این امر تنها با هم فکری و همدلی رسانه های استان میسر خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات