خبرهای داغ:
مسئول تربیت بدنی سپاه انصار الرضا(ع) خبرداد:
مسئول تربیت بدنی سپاه انصار الرضا(ع) گفت: این مسابقات با حضور 12 تیم از شهرستان های مختلف استان در سه رشته اصلی سه گانه دال و پلان، هفت سنگ و دارت در شهرستان فردوس برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۹۹۴۰۷
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی مسئول تربیت بدنی سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی از برگزاری مسابقات بومی و محلی خواهران در شهرستان فردوس خبر داد.
 
جواد سلیم گفت: ورزش های بومی و محلی از زمان های قدیم مورد توجه مردم بوده و این گونه ورزش ها ریشه در  فرهنگ اصیل و ملی میهنی ما دارند که متاسفانه با ورود بازی های مدرن به فراموشی سپرده شده است.

مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس افزود: سازمان تربیت بدنی بسیج با هدف تحقق تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در گسترش ورزش همگانی، ارتقای روحیه نشاط و شادابی، ارتقای آمادگی جسمانی، تبادل فرهنگ و رسوم اقوام ایرانی و کمک به جذب حفظ و انسجام بسیجیان اقدام به برگزاری این مسابقات کرده است. 

وی گفت: این مسابقات با حضور خواهران در تمام بخش های ورزشی و ورزش حرفه ای در سه رشته اصلی سه گانه هفت سنگ، دال پلان و دارت در بیستم مرداد ماه در محل استادیوم شهید درخشان شهرستان فردوس و با همت ناحیه بسیج فردوس برگزار خواهد شد.

جواد سلیم گفت: در این مسابقات 12 تیم ورزشی از 11 شهرستان بیرجند، فردوس، قاین، طبس، سرایان، بشرویه، سربیشه، خوسف، زیرکوه، نهبندان و درمیان حضور دارند.
 
مسئول تربیت بدنی سپاه انصار الرضا(ع)  با بیان اینکه  این مسابقات هیئتی و همگانی برگزار می شود افزود:  هدف سازمان تربیت بدنی بسیج از برگزاری این مسابقات  تحقق تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در گسترش ورزش همگانی، ارتقای روحیه نشاط و شادابی است.
 
وی ادامه داد: در این مسابقات 12 تیم از شهرستان های مختلف استان حضور دارند که تیم های برتر به مسابقات کشوری که در 25 مهرماه در یاسوج برگزار می شود اعزام خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها