خبرهای داغ:
مراسم بدرقه شرکت کنندگان در اردوی یاوران ولایت واحدهای پیشگام دختران استان سمنان در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۹۴۱۶
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم بدرقه اردوی یاوران ولایت ویژه فرماندهان دانش آموزی واحدهای پیشگام دختران متوسطه دوره دوم استان سمنان به میزبانی شاهرود در حرم شهدای گمنام با حضور مدیر آموزش و پرورش و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود و مسئولین بسیج دانش آموزی استان سمنان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار اسحاق موحدیان جانشین سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان و سرهنگ پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه شاهرود با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و ترویج برنامه های معنوی در سطح جامعه دانش آموزان را به بهره برداری از این فرصت برای خودسازی و آماده شدن برای خدمت به جامعه فراخواند.

در این مراسم شرکت کنندگان با عبور از زیر قرآن و در فضای دود اسپند به اردوی آموزشی فرهنگی یاوران ولایت استانی در مشهد مقدس اعزام شدند.

خاطر نشان می شود این اردو به مدت شش روز است و دانش آموزان پسر نیز از 22 تا 27 مرداد ماه به اردوی یاوران ولایت اعزام خواهند شد.

لازم به ذکراست اردوی یاوران ولایت با هدف پرورش و تربیت فرماندهان واحدهای پیشگام برای اداره واحد مقاومت در طول سال تحصیلی و آماده سازی برای به دست گرفتن مسئولیت ها بزرگ در آینده در قالب دانش آموز تراز انقلاب اسلامی برگزار می شود.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها