مسئول ستاد پشتیبانی مدافعان حرم اردبیل:

اردبیل رتبه سوم کشور را در اهدای کمک‌ها به مدافعان حرم کسب کرد

کد خبر: ۸۸۹۹۴۴۰
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سید شفیع حسینی در جلسه‌ای با اصناف و بازاریان اردبیل اظهار داشت: در زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و بعد از آن در دوران هشت سال دفاع مقدس هر کجا این نظام و حکومت با مشکل مواجه شده است مردم با حضور پررنگ خود در صحنه حاضر شده و این کشور را یاری کرده‌اند، به طوری که بسیج در جنگ هشت ساله متشکل از از مردم وارد صحنه شد و سرنوشت جنگ تغییر پیدا کرده و شکست‌های متعددی برای دشمن بعثی رقم خورد.

وی افزود: چندین سال است که با بحران تروریست‌های تکفیری داعش مواجه هستیم ولی خوشبختانه این بحران دور از مررزهای کشور به لطف مدافعان حرم باقی مانده که دولت ایران و سوریه بعد از حدود 6 سال از مقاومت در برابر دشمنان در حال حاضر نیازمند کمک‌های مالی و معنوی مردم هستند چرا که تروریست‌ها جیره‌خواران آمریکا و سایر کشورهای استکباری هستند و تامین مالی آن‌ها به صورت مرتب انجام می‌شود.

مسئول ستاد پشتیبانی مدافعان حرم استان اردبیل گفت: هدف تروریست‌های تکفیری این بود که کشور ایران را به خاک و خون کشیده و شیعیان را قتل عام کنند چرا که در مرام این افراد کشتن شیعیان راه ورود به بهشت قلمداد می‌شود و اگر مدافعان حرم نبودند امنیت امروز کشور را شاهد نبوده و قطعا فاجعه‌ای عظیم رخ می‌داد.

حسینی تصریح کرد: ستاد پشتیبانی ار مدافعان حرم زیر نظر شخص سردار سلیمانی انجام وظیفه می‌کند و در استان‌ها نیز امام و نماینده ولی فقیه رئیس شورای سیاستگذاری جبهه مقاومت است که امیدواریم مردم به اهمیت این موضوع پی برده و از مدافعان حرم حمایت کنند.

وی بیان کرد: راهبری جبهه مقاومت این است که مشارکت مردم را افزایش دهد و در این مشارکت اصلا مبلغ اهدای مورد نظر مد نظر نیست بلکه هدف ما این است که مانند انتخابات تمام مردم را پای کار بیاوریم و مردم در صحنه حضور داشته باشند.

مسئول ستاد پشتیبانی مدافعان حرم استان اردبیل گفت: خوشبختانه مردم استان اردبیل تا به امروز کمک‌های بسیار مناسبی به مدافعان حرم کرده‌اند به طوری که رتبه سوم کشور در اهدای کمک‌های نقدی به مدافعان حرم به استان اردبیل تعلق دارد.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات