خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ملکان در جمع کارکنان این ناحیه گفت: گراميداشت و بزرگداشت اعياد مذهبي به صورت خودجوش در بين ملت از مصاديق آتش به اختيار بودن در مسائل فرهنگي است.
کد خبر: ۸۸۹۹۴۶۳
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام روح اله مهدی نیا افزود: بزرگداشت عید سعید غدیر از جمله این اعیاد است چراکه بزرگان از عید غدیر به عنوان عید بزرگ یاد کردند.

وی خاطرنشان كرد: ما مي توانيم در مقطع حساس كنوني بشريت، با معرفي غدير خم به همه جهانيان، حركت رو به جلو و موثري در جهت گسترش معنويت برداريم و اين حركت بايد از داخل كشور آغاز شود.

حجت الاسلام مهدی نیا ادامه داد: در دهه امامت و ولايت مي توانيم با تكريم سادات و تزيين معابر عمومي و بازگويي واقعه غدير و بازخواني خطبه غدير در جهت ترويج و تثبيت غدير خم قدم برداريم زيرا متأسفانه پس از رحلت پيامبر(ص) غدير خم از مسير واقعي خود خارج شد.

وي همچنين پيشنهاد كرد كه مومنين به عنوان يك اقدام موثر عيدي مادران و خواهران و فرزندان خود را به جاي عيد نوروز در عيد غدير خم تقديم كنند كه هم صله رحم شود و هم اين كار آن ها انشااله همه گير شود تا بتوانيم يك قدم به اميرالمومنين(ع) نزديك شویم.

حجت الاسلام مهدي نيا در پايان تأكيد كرد: اگر ما بتوانيم فرهنگ اهل بيت(ع) و غديرخم را به جهانيان بشناسانيم، بسياري از معضلات و بدبختي هاي مردم جهان برطرف خواهد شد چراکه مسير اهل بيت(ع) و غديرخم مسير تعيين شده از جانب خداوند متعال براي كمال و سعادت بشر است.

ارسال نظرات