مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان از برپایی دومین بیمارستان ثابت بسیج جامعه پزشکی لرستان در دو بخش بیمارستانی و دندانپزشکی به نام شهید والامقام سعیده تسبیحی در آبسرده شهرستان بروجرد خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۹۴۹۳
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
سرگرد عبدالوحید ملک آرا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان اظهار داشت: باهمت کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان بروجرد دومین بیمارستان ثابت بسیج جامعه پزشکی لرستان در دو بخش بیمارستانی و دندانپزشکی به نام شهید والامقام سعیده تسبیحی در آبسرده شهرستان بروجرد به مدت یک روز برپا شد.

وی افزود: این بیمارستان اکیپی شامل متخصصان، پزشکان عمومی، دندان‌پزشک، دکتری آزمایشگاه همراه 40 نفر کادر پزشکی و پشتیبانی تیم برای ارائه خدمات رایگان به مردم این منطقه اعزام شدند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی به مردم منطقه چهار روز قبل از برگزاری انجام‌شده، بیان کرد: با برپایی این بیمارستان به حداقل یک هزار و 200نفر از جمعیت روستاهای تابع منطقه خدمات مستقیم ارائه شد.

وی بابیان اینکه با استفاده از ارائه کارت رایگان ارجاع به بیماران بیان کرد: مراجعه‌کنندگانی که بنا به تشخیص پزشکان درمانگر نیاز به خدمات تخصصی‌تر دارند با هماهنگی‌های انجام گرفته به‌طور رایگان خدمات موردنظر را دریافت خواهند کرد.

ملک آرا تصریح کرد: دیدار با دو خانواده شهید منطقه، برپایی نماز جماعت از دیگر خدمات خداپسندانه در این بیمارستان است.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی، شبکه بهداشت ودرمان شهرستان بروجرد، کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان بروجرد، سپاه ناحیه شهرستان بروجرد و موسسه تأمین درمان بسیجیان استان در این اقدام خیرخواهانه حمایت و پشتیبانی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات