خبرهای داغ:
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: دستگاه قضا برای تأمین و حفظ امنیت مردم با کسی تعارف ندارد.
کد خبر: ۸۸۹۹۴۹۴
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌ گفت: با اولویت‌بندی و دادرسی منظم و توأم با علم و تدبیر می‌توان بر سرعت رسیدگی به پرونده‌ها اضافه کرد و با تصمیم زود و خوب می‌توانیم شاهد تحقق نتیجه اقدامات پلیسی و قضایی در جامعه باشیم که خود نوعی پیشگیری است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین با انتقاد از ساده‌انگاری برخی خانواده‌ها تأکید کرد: در گذشته نه چندان دور وقتی یکی از اعضای خانواده بعد از چند ساعت به خانه نمی‌آمد، اعضای دیگر از طریق بیمارستان، مراجع انتظامی و غیره دلیل تأخیر عضو دیگر خانواده را مورد پیگیری قرار می‌دادند اما امروز شاهد هستیم که برخی از خانواده‌ها یک روز و یا حتی چند روز پس از عدم بازگشت عضو خانواده نسبت به این مهم اطلاع‌رسانی می‌کنند.

صادقی‌ نیارکی افزود: انتظار این است که ناجا هم رویکرد خود در بحث کشف علمی جرم را بیش از پیش سرعت ببخشد البته گام‌های بسیار خوبی برداشته شده اما امروز جرائم پیچیده شده و انسان‌های متخلف هم از رویکردهای خاص و روش های جدید برای اقدامات مجرمانه بهره می‌گیرند که لازم است اقدام پلیس روزآمد شود.

وی یادآور شد: دستگاه قضا برای تأمین و حفظ امنیت مردم با کسی تعارف ندارد و از طرفی برای شنیدن انتقاد و همراهی و همکاری اقشار مختلف هم آمادگی دارد چراکه اعتقاد داریم امنیت حاصل دستاورد جمعی در بخش‌های مختلف است.

1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها