قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی مطرح کرد
قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی گفت: 625 زوج در آستانه ازدواج مددجوی کمیته امداد استان مرکزی در سه ماهه نخست امسال از خدمات مشاوره فردی و گروهی بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۸۸۹۹۴۹۷
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ عدالت بهرامی قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه خدمات مشاوره در کمیته امداد مکمل سایر خدمات حمایتی است، گفت: از وظایف مشاوران کمیته امداد راهنمایی و هدایت مددجویانی است که در شرایط نامناسب روانی و عاطفی قرار دارند و می‌توانند با بهره‌گیری از کمک‌های مشاوره به توانمندی روحی و معنوی برسند.

وی افزود: 625 نوعروس و جوان در آستانه ازدواج تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی در سه ماهه نخست امسال از خدمات مشاوره فردی و گروهی بهره مند شدند.

قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به انجام برنامه عملیاتی کاهش و کنترل طلاق توسط کمیته امداد استان مرکزی، گفت: به منظور کاهش و کنترل طلاق در سال گذشته یک‌هزارو 400 مددجوی جوان در آستانه ازدواج تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی از خدمات مشاوره فردی و گروهی بهره مند شدند.

بهرامی با اشاره به اینکه مددجویان کمیته امداد استان همچنین از خدمات مشاوره فردی و گروهی در بخش‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، فضای مجازی و اعتیاد بهره‌مند هستند، تصریح کرد: مهارت‌های زندگی، سبک فرزندپروری، شرایط ازدواج موفق، آشنایی با عوامل موثر ازدواج و تحکیم بنیان خانواده از دیگر موارد مشاوره است.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مددجویان برای حرکت به سمت توانمندی، نیازمند مشاوره تخصصی هستند تا بتوانند با مدیریت مناسب فکری و عملی، سبک زندگی خود را تغییر داده و در مسیر موفقیت قرار گیرند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات