به مناسبت روز خبرنگار استاندار زنجان با مدیرکل، شورای معاونین ، خبرنگاران و دست اندرکاران معاونت خبر صدا و سیمای مرکز زنجان دیدار کرد.
کد خبر: ۸۸۹۹۵۱۱
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در این نشست با اشاره به 17 مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار گفت : خبرنگاران صدا و سیما در طوفان ، برف و گردنه های سخت زمستان مشغول تهیه خبر و اطلاع رسانی بوده اند و یادآوری این امر مرا امروز به این مرکز کشاند.

درویش امیری با بیان اینکه انصاف نیست زحمات خبرنگاران را نادیده گرفت افزود: خبرنگاران همواره در حفظ آرامش و امنیت و جلوگیری از سوانح و حواث شریک و سهیم بوده اند.

وی نقش صدا و سیما را در ایجاد امید و نشاط در جامعه بسیار موثر دانست و گفت : متاسفانه گاهی در برخی رسانه ها دوستان نادان و کج فهم و کج خلق و عمدتا دشمنان سرسپرده و پلید هجمه های ناجوانمردانه ای علیه این نظام داشته و دارند و چشم خود را به دستاوردهای 39 ساله نظام و انقلاب می بندند.

استاندار با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم این هجمه ها ادامه یابد افزود : تولید و پخش خبرهای امیدآفرین در جامعه موجب امیدواری مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد نشاط در جامعه می شود.

درویش امیری با بیان اینکه امروز باید اسباب سرافرازی و سربلندی جامعه بیش از پیش فراهم شود گفت : از زحمات و تلاش های همه خبرنگاران و کارکنان صدا و سیما قدردانی می کنم چرا که آنان در افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 29 اردیبهشت سهم بسیار زیادی داشتند.

وی خبرنگاران رسانه ملی را یاریگر مردم معرفی کرد و گفت : برای توسعه استان و توسعه بخش های مختلفی از جمله صنعت ، معدن و کشاورزی و افزایش تولید و اشتغال به من کمک کنید.

در ابتدای این دیدار مدیرکل مرکز زنجان با تبریک روز خبرنگار به فعالان این عرصه در رسانه های مختلف گفت : این قشر زحمت کش در طول سال به عنوان پلی بین مردم و مسئولین فعالیت دارند.

صفری با بیان اینکه اغلب خبرنگاران و اصحاب رسانه افرادی منصف و بدون حاشیه هستند افزود : بررسی اخبار رسانه های مختلف نشان می دهد خبرنگاران بیشتر دغدغه منافع ملی و مشکلات مردم را دارند.

وی یکی از دلایل وجود آرامش در استان را فعالیت فعالان عرصه خبر دانست و گفت : مرکز زنجان 13 سال پیش شبکه محلی با فعالیت ماهانه 20 ساعت فعالیت را داشت و این در حالی است که امروز با همان تعداد نیروی انسانی شبکه 24 ساعته رادیویی و تلویزیونی را اداره می کند.

مدیرکل مرکز با اشاره به اینکه زنجان در ساختار گذشته جزء مراکز درجه 3 کشور بود افزود : با وجود کمبود نیروی انسانی و تجهیزات کارکنان مرکز زنجان با کار جهادی به رسالت خود عمل می کنند.

صفری با درخواست تامین بخشی از تجهیزات و اختصاص 5 میلیارد ریال برای تکمیل پوشش دیجیتال استان گفت : کارکنان صدا و سیما در راستای اهداف نظام ، تحقق منویات رهبری و سیاست های نظام تلاش می کنند.

ارسال نظرات