خبرهای داغ:
رئيس ايستگاه شماره 2 سازمان آتش نشاني قزوين خبر داد؛

آتش سوزي منزل مسکوني در خیابان نادری قزوين

رئيس ايستگاه شماره 2 سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: با تلاش و سرعت عمل آتش نشانان از گسترش حريق در منزل مسکوني واقع در خیابان نادری قزوين جلوگيري بعمل آمد.
کد خبر: ۸۸۹۹۵۱۴
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاریبسیج در قزوین، ململی رئيس ايستگاه شماره 2 سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين اظهار کرد: در تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 22 و 15 دقيقه روز شنبه 14 مرداد ماه سال 1395، از آتش‌سوزي يک باب منزل مسکوني واقع در خیابان نادری قزوين خبر داده شد که بلافاصله نيروهاي عملياتي ايستگاه هاي شماره 2 شهید بابایی و هفت شهيد مفتح در محل حاضر و مشاهده کردند آشپزخانه واقع در طبقه دوم طعمه حریق شده و شعله هاي آتش در حال سرايت به ساير قسمتهاي مي باشد.

رییس ایستگاه شماره 2 شهید بابایی افزود: آتش نشانان اعزامي بلافاصله پس از رسيدن به محل با قطع جريان برق و گاز نسبت به ايمن سازي محل اقدام کرده و پس از باز کردن درب منزل و شناسايي کانون حريق در قسمت آشپزخانه با استفاده از تجهيزات و لوازم ويژه آتش نشاني در کمترين زمان و با حداقل خسارت ممکن شعله هاي سرکش آتش را مهار و از سرايت حريق به ساير قسمتها و بروز خسارات بيشتر جلوگيري بعمل آوردند.

وی افزود: آتش نشانان پس از تخليه کامل دود با استفاده از دستگاه توربوفن و ايمن سازي کامل محل با تحویل صحنه حادثه به مالک ماموریت خود را به پایان رساندند .

ململی در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه در اين حادثه به هيچ کس آسيبي نرسيد و علت بروز آتش سوزي نيز توسط کارشناسان واحد بررسي علل حريق اين سازمان در دست بررسي مي باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها