فرمانده سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه خبر داد:
فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه از برگزاری همایش شبانان وگله داران در مجتمع بعثت کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۹۵۲۳
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲

"کامران هزارخانی" فرمانده سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه در گفتگو با سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، از برگزاری همایش تکریم شبانان و گله داران در روز یکشنبه (۲۲ مردادماه) در مجتمع بعثت کرمانشاه با حضور ۴۰۰ نفر از شبانان و گله داران استان و حمایت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و سازمان بسیج عشایری کشور خبر داد.

 

وی با اشاره به اینکه این همایش در پاسخ به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حول محور اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی که در چند سال اخیر بعنوان یک حرکت دفاعی در مقابل تحریم های ظالمانه نظام سلطه و بعنوان تنها راه نجات اقتصاد کشور در برابر تکان های خارجی است برشمرد و از عشایر به عنوان قشر مولد و کم توقع و حافظ منافع ملی در تمام عرصه های مورد نیاز کشور یاد کرد.

 

هزارخانی، هدف از برگزاری این همایش را احیاء فرهنگ کار و تولید در جامعه که خاص مردم ایران بوده و در طول تاریخ و اسلام هم به آن تاکید شده است، بیان کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه در پایان گفت: این همایش با حمایت فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و همکاری فرمانداری، سازمان های امور عشایری، جهاد کشاورزی، دامپزشکی و منابع طبیعی استان کرمانشاه در روز یکشنبه (۲۲ مردادماه) راس ساعت ۹ صبح در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار می گردد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات