واکنش آیت الله جنتی به سِلفی نمایندگان با موگرینی

دبیر شورای نگهبان گفت: سِلفی نمایندگان در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور خوب نبود.
کد خبر: ۸۸۹۹۵۸۰
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در آغاز جلسه امروز اعضای این شورا، با اشاره به برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف ریاستجمهوری، افزود: بحمدالله مراسم تنفیذ و تحلیف به خوبی اجرا شد و رهبر معظم انقلاب هم مثل همیشه مطالبی گوشزد نمودند که این مطالب و مفاهیم باید مثل تابلو جلوی چشم مسئولین باشد و دیگران و مردم نیز باید پیگیر این مطالب باشند.

وی ضمن برشمردن محورهای اصلی حکم تنفیذ رهبر معظم انقلاب، افزود: براساس حکم تنفیذ رهبر معظم انقلاب، هم رأی ملت و هم تنفیذ ایشان موکول به حفظ و رعایت صراط مستقیم انقلاب و اسلام است.

دبیر شورای نگهبان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری مراسم تحلیف با حضور گسترده نمایندگان کشورهای خارجی، اظهار داشت: تعداد کثیری از  نمایندگان کشورهای مختلف در کمال آرامش و امنیت و نظم در ایران حاضر شدند و مراسم تحلیف به خوبی برگزار شد.

آیت الله جنتی با اشاره به حواشی به وجود آمده در مراسم تحلیف و بازتاب رسانه‌ای و مردمی این حواشی، اضافه کرد: چطور این نمایندگان توجه نداشتند که نسبت به عمل آنها چه تفسیری صورت می‌گیرد و مردم و جامعه در خصوص این اقدام چه قضاوتی خواهند کرد. در مجموع کار این عده از نمایندگان کار خوبی نبود و با اعتراضاتی روبرو شد و به مسئله روز تبدیل شد.

به گزارش تسنیم،وی با اشاره به تحریم‌های اخیر آمریکا، این تحریم‌ها را مسئله‌ای بسیار مهم دانست و افزود: این مسئله، مسئله ساده‌ای نیست و خودشان گفتند که این تحریم‌های جدید بیسابقه و هدف اصلی اعمال آنها، زیر سوال بردن نظام و حرکت در مسیر براندازی نظام جمهوری اسلامی است که میبایست توجه جدی و اقدام شایسته نسبت به آنها انجام شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار