اعضای گروهک منافقین خبرنگاران تسنیم را تهدید به قتل کردند.
کد خبر: ۸۸۹۹۶۳۹
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، سال گذشته نواری از آیت الله منتظری در دیدار اعضای هیئت بررسی پرونده منافقین در سال 67 منتشر شد که با حاشیه‌هایی همراه بود. در این نوار، محور ارجاعات سخنان آقای منتظری به یک قاضی در سال 67 ختم می‌شد؛ شخصی که در آن سال نزد آقای منتظری می‌رود و درباره حکم اعدام منافقینی که بر سر موضع خود پافشاری می‌کنند، توضیحاتی می‌دهد.

از آن سال تاکنون این قاضی مسئولیت‌های مختلفی داشته اما درباره جزئیات آن جلسه مشهور و فرآیند ضربه به توطئه منافقین در سال 67، هرگز مصاحبه و سخنی به میان نیاورده بود. آن قاضی، حجت الاسلام والمسلمین احمدی شاهرودی نام دارد و دهه 60 حاکم شرع استان خوزستان بوده است.

خبرنگاران تسنیم درباره ادعاهای مطرح شده در نوار منتشره، اقدام به مصاحبه با این قاضی سرشناس کرد و این مصاحبه روز گذشته روی خروجی تسنیم قرار گرفت و بازتاب بسیار زیادی در رسانه‌های داخلی و شبکه‌های اجتماعی داشت.

در این مصاحبه ادعاهای مطرح شده به نفع منافقین در ماجرای ملاقات برخی افراد با مرحوم منتظری به صورت کاملا مستند و مستدل توسط همان کسی که آیت‌الله منتظری به سخنان او استناد کرده بود، رد شد که همین امر منافقین را در شبکه‌های اجتماعی دچار آشفتگی کرده و پیام های تهدیدآمیزی برای خبرنگارانی که از تسنیم اقدام به مصاحبه با این قاضی سرشناس کرده بودند، ارسال کرده‌اند.

در یکی از پیام‌ها، منافقین تهدید کرده‌اند که خبرنگارانی که این مصاحبه را گرفته و آنها را به زودی به قتل می‌رسانند.
ارسال نظرات