فرمانده سپاه ریگان درنشست خبری بمناسبت روز خبرنگار اطهار نمود:امروز سپاه پاسداران و بسیج با انگیزه محرومیت زدایی کار می کنند، اما عده ای می آیند شکایت می کنند که چرا سپاه محرمیت زدایی می کند
کد خبر: ۸۸۹۹۶۵۶
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرمان؛سرهنگ محمد رضا استائی در  به مناسبت روز خبرنگار با بیان اینکه گرامی می داریم یاد و نام شهدا ی اسلام و شهدا ی دفاع مقدس بویژه شهدای خبرنگار را، اظهار داشت:خبرنگاران در جنگ تحمیلی نقش و تکلیفشان و به مراتب سختتر از رزمنده ای بود که در حال جنگیدن بود.



وی افزود:بنده عرض تشکر و تقدیر دارم از تمام بزرگواران و خبرنگارانی که در این عرصه تلاش می کنید و زحمت می کشید برای اینکه درد دل مردم و محرومیت مردم را، معضلات و مشکلات مردم و شهرستان را به گوش مسئولین برسانید.

استائی گفت:یک اتفاقی در یک نقطه دوردستی در این شهرستان می افتد با کار و فعالیت شما عزیزان در این عرصه در عرض کمتر از چند ساعت یا چند دقیقه یک مسئول در پایتخت یا نهاد رئیس جمهوری یا سایر نهادها از آن رخداد از آن اتفاق خبرمی شود و این کار شماست.

فرمانده سپاه ریگان تاکید کرد:یک خبرنگار باید امانتدار خوبی باشد از این حیث که خبر را آن طور که بوده نشر بدهد ،دخل و تصرفی در آن خبر نداشته باشد و اینکه خبرنگار باید بدنبال خبر باشد تا این طریق بتواند معضلات و مشکلات شهر و روستا را به گوش مسئولین برساند و مسئولین از فقر و محرومیت و مشکلات شهرستان خبردار شوند.
 


وی افزود:در بحث محرومیت در شهرستان ریگان با توجه به آن چیزی که شناخت پیدا کردم در این مدتی که در خدمت شما بودم محرومیت بیداد می کند در این شهرستان و اگر این محرومیت به سمع و نظر مسئولین رسانده شود قطعا مسئولین هم بی تفاوت نخواهند بود و تلاش هایی می کنند که محرومیت از این شهرستان انشاءلله دور شود.


فرمانده سپاه ریگان با اشاره به اینکه خبرنگار باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرد ،خاطر نشان کرد:در این راه عده ای گلایه می کنند چرا اینطور نوشتید و گفتید و هدف شما باید خدمت به نظام جمهوری اسلامی و دفاع از نظام مقدس اسلامی است و خدا را شکر می کنیم که این شایستگی را خدا به ما داده تا مدافع نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم و انتقال بدهیم فرهنگ و ارزشهای انقلابی را از طریق کار و عرصه ای که در آن قرار گرفتیم.


وی عنوان کرد:امروز سپاه پاسداران و بسیج با انگیزه محرومیت زدایی کار می کنند اما عده ای می آیند شکایت می کنند که چرا سپاه محرمیت زدایی می کند و در چندین مرجع هم شکایت می نویسند.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ریگان نیزدراین  نشست خبری ضمن تبریک این روز به خبرنگاران شهرستان، اظهار داشت:اگر تلاش و زحمات شما خبرنگاران نبود خیلی جاها مشکلات مردم دیده نمی شد.


حجت الاسلام مصطفی عرب با بیان اینکه یکی از عرصه های جهادی عرصه خبرنگاری است،تصریح کرد: خبرنگاری یک عرصه بسیار مقدس و متبرک است و مطرح کردن مشکلات به مسئولین توسط شما خیلی کارها انجام شده است.
 
در پایان این مراسم از خبرنگاران پایگاه اطلاع رسانی صبح کویر و خبرگزاری های بسیج، تسنیم و فارس قدردانی شد.
 
 

 
ارسال نظرات