میرنیا با بیان اینکه از سال گذشته تا کنون مبلغ 38 میلیارد ریال صرف هزینه‌های پژوهشی، تحقیقاتی و خریداری تجهیزات آزمایشگاهی شد، تصریح کرد: در سال گذشته از سوی دانشگاه اعلام شد 440نفر برای هیئات علمی شرکت کردند که از این تعداد 9 نفر جذب شدند.
کد خبر: ۸۸۹۹۷۲۹
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  سیدخلاق میرنیا با گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار، اظهار کرد: رسالت خبرنگاری رسالت سنگینی است و خبرنگاران نقش موثری در تنویر افکار عمومی دارند و کوچکترین خلل در این زمینه موجب آسیب جبران ناپذیری می‌شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه مازندران بزرگترین دانشگاه استان است،گفت: این دانشگاه دارای 350 عضو هیات علمی و بیش از 85 رشته در مقطع کارشناسی، 54 رشته در گرایش مقطع کارشناسی ارشد و بیش از 41 رشته گرایش مقطع دکتری است.

رئیس دانشگاه مازندران  با بیان اینکه در طول یک سال گذشته کلنگ بیش از 40 میلیارد تومان طرح و پروژه عمرانی در دانشگاه مازندران به زمین خورد، عنوان کرد:  50 درصد از اعتبارات  این پروژه‌ها از منابع دولتی و ۵۰ درصد از منابع دانشگاه تامین ‌می‌شود.

میرنیا با بیان اینکه از سال گذشته تا کنون مبلغ 38 میلیارد ریال صرف هزینه‌های پژوهشی، تحقیقاتی و خریداری تجهیزات آزمایشگاهی شد، تصریح کرد: یکی از مشکلات ما در دانشگاه مازندران کمبود اساتید هیات علمی است که با فراخوانی که در سال گذشته از سوی دانشگاه اعلام شد 440نفر شرکت کردند که از این تعداد 9 نفر جذب شدند.

  وی جذب دانشجویان خارجی و ارتباط با دانشجویان هدف را موجب ارتقای دانشگاه دانست و گفت: برای اینکه بتوانیم با فارغ التحصیلان در ارتباط باشیم انجمن دانش‌آموختگان دانشگاه مازندران را احداث کردیم که در این زمینه بسیار موفق بودیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها