خبرنگاران مظهر مظلومیت مجاهدت و ایثارگری هستند

اصحاب رسانه نقش بسزایی در فرهنگ‌سازی و تحولات اجتماعی دارند و نامگذاری 17 مرداد به‌عنوان روز خبرنگار درخور و شایسته این فعالان است و خبرنگاران قشری زحمت‌کش و بی ادعا هستند که با دستان خالی اما پر از افکار و تجارب به کمک جامعه می‌آیند.
کد خبر: ۸۸۹۹۷۳۰
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، احمدرضا قلی‌پور شامگاه اظهار کرد: کار رسانه‌ها یک رکن رکین برای توسعه کشور است و خبرنگاران باید پژواک نارسایی‌های مردم باشند.

وی با تاکید بر اینکه قائل به آزادی فعالیت‌های رسانه‌ای هستم، بیان کرد: اصحاب رسانه نقش بسزایی در فرهنگ‌سازی و تحولات اجتماعی دارند و نامگذاری 17 مرداد به‌عنوان روز خبرنگار درخور و شایسته این فعالان است و خبرنگاران قشری زحمت‌کش و بی ادعا هستند که با دستان خالی اما پر از افکار و تجارب به کمک جامعه می‌آیند.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی بهشهر با بیان اینکه رسانه‌ها باید تریبون و صدای مشکلات و خواسته‌های مردم باشند، افزود: اصحاب رسانه می‌توانند با تعامل با ورزش همگانی جامعه را به سمت نشاط و شادابی سوق دهند و از افزایش آسیب و هنجارهای اجتماعی بکاهند.

این مسؤول با اشاره به اینکه نشاط روحی در جامعه کاهش یافته است، گفت: یکی از علت‌های افزایش بیماری‌ها و افسردگی در کشور فاصله از ورزش و شادابی است و با توجه به وضعیت اقتصادی مردم منطقه هدایت آنان به ورزش‌های همگانی از وظایف اصلی هیأت ورزش‌های همگانی است و رسانه‌ها می‌توانند در پیشبرد این امور کمک کنند.

قلی‌پور اظهار کرد: سلامت، نشاط و آرامش رسالت اصلی ورزش‌های همگانی است و ورزش همگانی بزرگترین هیأت در اداره بشمار می‌آید.

وی از برگزاری بیش از 30 برنامه در سال جاری خبر داد و گفت: پیاده‌روی همگانی، برگزاری نخستین جشنواره ماهیگیری در عباس‌آباد بهشهر، پاکسازی محوطه میانکاله و مجموعه تاریخی عباس‌آباد، برگزاری مسابقه دوچرخه‌سواری کودکان زیر 14 سال، تیراندازی کارکنان بیمارستان، برگزاری اردوی گردشگری به جنگل پاسند، برگزاری جشنواره آب و.. تنها بخشی از برنامه‌های ما در طول این چهار ماه و نیم بوده است.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی بهشهر در پایان گفت: حمایت از ورزش‌های همگانی حمایت از کل خانواده و جامعه است و در این راستا خواستار احیای شورای ورزش همگانی شده‌ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها