جوش و خروش و هیجان چند تن از نمایندگان برای انداختن سلفی با نماینده تحریم کنندگان ملت ایران، این روزها واکنش‌های جالب و مبتکرانه‌ای را از سوی مردم در پی داشته است.
کد خبر: ۸۸۹۹۷۳۹
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، مردم در شیراز ماکت موگرینی را تهیه کرده و روی آن در عبارتی معنادار و کنایه‌آمیز نوشتند: «ماکت خانم فدریکا موگرینی جهت سلفی گرفتن اقشار ضعیف جامعه!»
صاحب یک مغازه ابزار‌فروشی در همدان نیز با تهیه بنری که روی آن نوشته شده بود: «اعلام انزجار و تنفر از رفتار حقارت‌آمیز گروهی از نمایندگان خوار و ذلیل مجلس با دیپلمات زن خارجی در ایران» به این اقدام ناشایست واکنش نشان داد.
عده دیگری از مردم بنری با محتوای «شهدشیرین زیارت سرکار خانم فدریکا موگرینی (مادر برجام) و همچنین سعی و کوشش وصف ناشدنی حضرتعالی را در چیدن سیب و گلابی‌های باغ برجام به شما و همکاران محترمتان تبریک عرض می‌نماییم» تهیه و آن را بر درب ورودی دفتر یکی از نمایندگان حاضر در این سلفی ناپسند نصب کردند و زیر آن نوشتند: «از طرف جمعی از دلواپسین بی‌سواد و بی‌شناسنامه». البته در گوشه‌ای از این بنر هم خاطرنشان کردند؛ «زیارت قبول!»
این واکنش‌ها در حالی است که تاکنون تنها یکی از نمایندگان عذرخواهی کرده و حتی برخی از این نمایندگان ژست طلبکارانه گرفته و با منتقدان درشت سخن می‌گویند. البته در این میان از تاثیر ماله‌کشی برخی رسانه‌های زنجیره‌ای نیز در طلبکار شدن این نمایندگان نباید گذشت.
ارسال نظرات