بوشهرـ مهدی یوسفی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: وقتی پالایشگاه به بهره برداری برسد تولید بالا می رود و اشتغال کاهش می یابد که برای جلوگیری از بحران اشتغال باید به فکر تولیدهای کوچک بود.
کد خبر: ۸۸۹۹۷۴۸
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی یوسفی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اظهار کرد: خبرنگاری شغل پر افتخار و پر دردسری است و کسانی که دستی به قلم داشته اند به میزان آگاهی بخشی کمک کرده اند.

وی افزود: استان بوشهر به لحاط مادی از استان های برخوردار است که در حوزه رسانه ای بسیار قوی کار می کند و هیچ جای بوشهر نیست که استان بوشهر را نشناسند و این حاصل اطلاع رسانه ای بسیار خوب رسانه ها است.

یوسفی بیان کرد: رسانه ها در حال تغییر هستند که از مکتوب به رسانه های دیجیتال و امروز به سمت کانال های تلگرامی رفته است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به موقعیت پارس جنوبی در دولت جدید گفت: امروز سر نقطه مرزی دولت قبل و دولت آینده هستیم و می توان نظراتی در مورد عملکرد دولت گذشته ارائه کرد.

وی افزود: در پایان سال 92 میزان تولید گاز در پارس جنوبی 1270ظرفیت و 1250 میلیون متر مکعب تولید داشته ایم .

یوسفی گفت: با اولویت بندی، اجرای فازها یکی از پس دیگری به بهره برداری رسید و امروز تولید گاز با کشورهای همسایه برابری دارد.

وی با اشاره به میزان صادرات گازی افزود: در 4 سال گذشته 17 میلیون تن صادرات و مجموعه میعانات گازی و پتروشیمی به 34.2 میلیون تن رسیده است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به وضعیت ایجاد اشتغال در پارس جنوبی گفت: وقتی پالایشگاه به بهره برداری برسد تولید بالا می رود و اشتغال کاهش می یابد که برای جلوگیری از بحران اشتغال باید به فکر تولیدهای کوچک بود.

وی افزود همه ابزارها باید به کار گرفته شود و همه نهاد ها و ادارات درخواست ایجاد راه میانی باشند تا پارس جنوبی دچار روزمرگی نشود چرا که پارس جنوبی آمادگی لازم برای جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی را دارد.

یوسفی با اشاره به کارها و باقدامات صورت گرفته توسط پارس جنوبی گفت: تکمیل و افتتاح بیمارستان دیر، ایجاد خانه بهداشت، کمک به نمایشگاه دفاع مقدس، کمک به چاپ و نشر کتب در حوزه بوشهر و ایجاد کارگاه های مواد مخدر و برگزاری کنکور از برنامه های و اقدامات پارس جنوبی بوده است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه ورزش استان اظهار کرد: طی 40 روز اقداماتی برای ساخت استادیوم با همه امکانات ایجاد شد و تیم ساحلی که در جام بین المللی انجام شد در کمترین زمان استادیوم ساحل را در بزرگراه امام علی(ع) ایجاد کردو اقدامات نگهداری نیز پارس جنوبی به عهده گرفته است.

وی افزود: پارس جنوبی در مجموع 600 میلیارد تومان به ورزش استان کمک کرده است اما ماموریت اصلی رسیدگی به ورزش نیست ولی حمایت از دستگاه ها را در دستور کار قرار داده ایم.

یوسفی بیان کرد: اگر تیم بانوان در هر حوزه ورزشی وجود دارد و اداره ورزش و جوانان معرفی کند از آن حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات