مسئول عقیدتی ناحیه مقاومت ازنا گفت : دشمن به دنبال این است با شبیخون فرهنگی به دین اسلام و پیامبر رحمت و مغفرت حضرت محمد (ص) را کانون خشونت نشان دهد .
کد خبر: ۸۸۹۹۷۸۳
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، سروان شیخی در نشست اعتقادی، معنوی و اخلاقی در حوزه خدیجه کبری (س)  ناحیه مقاومت ازنا اظهار داشت :کشور ما بعد از 1200 سال بی پناهی و تو سر خور بودند با امدن امام (ره) به عزت و سربلندی رسید. و این امنیت و عزتی که امروز در کشور حاکم است مدیون خون شهدا و وجود نازنین امام (ره)خوبی هاست .

وی در بحث اخلاقی افزود:که پیامبر یک الگو برای جهان اسلام است ،ایشان پیوسته خوشرو بودند و از دیگران عیب جویی نمی کردند ودر مورد لغزش هایی دیگران کنجکاو نبودند.

مسئول عقیدتی ناحیه مقاومت ازنا با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) از سه چیز خوداری می کرد 1.جدال 2. پرحرفی3.سخن بیهوده عنوان کر: دشمن به دنبال این است با شبیخون فرهنگی به دین اسلام و پیامبر رحمت و مغفرت حضرت محمد (ص) را کانون خشونت نشان دهد که دین اسلام و مذهب شیعه کانون برابری و برادری است .

شیخی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد :دشمن در حال مانور و تور پهن کردن برا جوانان ماست و باید به این نکته توجه کرد که در برخی از زندگی هایی که با عشق شروع می شوند بعد به جدایی منجر می گردند و در هر ساعت 19 طلاق صورت می گردد که این یک اسیب اجتماعی است ،که بر اثر امواج دشمن برای از بین بردن صمیمیت و گرما بین اعضایی خانواده است .

وی افزود :دشمن هم و غم اش این است که ارامش رااز دین اسلام و خانواده ها بگیرد که همان (الله) است که دشمن می خواهد ارتباط (الله) را در خانواده ها قطع کنند.

مسئول عقیدتی ناحیه مقاومت ازنا ضمن تبریک روز خبرنگار افزود :روابط عمومی چشم و گوش هر سازمانی است و پل ارتباطی بین رسانه ها و نشریات و سازمان ها است .

و در اخر مراسم از شعبه روابط عمومی و خبرنگار افتخاری بسیج سرکار خانوم کرمی تقدیر و تشکر شد .

ارسال نظرات