مسئول قرارگاه خاتم الاوصیا در آیین گرامیداشت یاد و خاطره 1200 شهید میانه با بیان اینکه امروز فرهنگ شهادت در حال صدور به دنیاست، گفت: هر چه خاک شلمچه بیشتر آفتاب می خورد، جایگاه شهدا آشکارتر می شود.
کد خبر: ۸۸۹۹۸۱۹
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین یکتا با بیان اینکه حضور در مراسم گرامیداشت شهدا و محل رزم آن ها، فقط و فقط به دعوت خود شهدا میسر می شود، افزود: هنوز باید سال ها بگذرد و خاک مناطق عملیاتی آفتاب بخورد، تا جایگاه والای شهدای ما معلوم شود.

وی با اشاره به تشدید حملات دشمن علیه ایران اظهار کرد: امام خامنه ای(مدظله) و دشمن تنها افرادی هستند که به نابودی قطعی دشمن، یقین یافته اند و دشمن با درک مرگ حتمی اش، از تمامی ترفندها برای آتش باران استفاده می کند تا خود را نجات دهد ولی قطعا پیروزی مال ماست.

یکتا با اشاره به فوج عظیم حضور مردمی در مراسم اربعین حسینی، گفت: روزی در جبهه ها شعار «کربلا کربلا ما داریم می آییم» و «یک یاحسین دیگر تا کربلا رسیدنم سر می دادیم در حالی که هنوز اسیر چنگال متجاوزان عراقی بودیم ولی اکنون می بینیم که همین عراقی ها نه تنها مانع ورود ما به عراق و کربلا نیستند بلکه از جان و دل از ما پذیرایی می کنند.

وی افزود: این اربعین حسینی عجیب ترین و شگفت انگیزترین واقعه تاریخی و نوید بخش این واقعیت است که تحقق شعار «تا نماز در بیت المقدس، یک یاحسین دیگر» بسیار نزدیک است.

 

یکتا با بیان اینکه جسد صدام، خوراک سگ های ولگرد شد و امام(ره) برای همیشه تاریخ ماندگار شد، گفت: امروز سرآغاز حاکمیت شهدا بر دل هاست و فرهنگ شهادت در حال صدور به جای جای دنیاست.

آیین گرامی داشت یاد و خاطره 1200 شهید میانه و شهدای مدافع حرم با عنوان «فتحی دیگر باید ...» با حضور بیش از 300 نفر از مردم، مسئولان، خانواده های معزز شهدا و بسیجیان در مسجد فاطمه الزهرا(س) برگزار شد و با مداحی و سینه زنی، پایان یافت.

ارسال نظرات