سید مهدی قویدل رئیس مجمع بسیج شهرستان زرند دراین جشنواره عنوان کرد:چنانچه مردم خرید کالاهای خارجی را کاهش دهند، زمینه رونق تولید داخلی در جامعه و افزایش اشتغال و ارتقای امنیت شغلی را در پی خواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۹۹۸۳۰
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
به گزارش خبگزاری بسیج ازکرمان؛سید مهدی قویدل رئیس مجمع بسیج شهرستان زرند در حاشیه اقتتاحیه جشنواره اقوام ایرانی و اقلام ایرانی در ریحانشهر زرند عنوان کرد:چنانچه مردم خرید کالاهای خارجی را کاهش دهند و حتی المکان از کالاهایی که  در ایران تولید می شود ، استفاده نمایند،  زمینه رونق تولید داخلی در جامعه  و افزایش اشتغال و ارتقای امنیت شغلی را در پی خواهد داشت.
افتتاحیه جشنواره
 
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند مصرف کالاهای داخلی را به عنوان یک فرهنگ و ارزش در جامعه بسیار ضروری و با اهمیت دانست و افزود اقتصاد مقاومتی مورد تاکید  مقام معظم رهبری  زمانی عملی خواهد شد که مصرف کالاهای داخلی مورد توجه احاد مختلف مردم جامعه قرار گیرد .
حبیب الله خنجری فرماندار زرند هم ضمن قدردانی از دست اند کاران برگزاری این جشنواره گفت ، مصرف کالای ایرانی باعث ، اشتغالزایی، شکوفایی تولید ملی،  و جلوگیری از تعطیلی صنایع و کارخانه ها  میشود.
 
افتتاحیه جشنواره
 
فرماندار زرند  با اشاره به اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری گفت  ، همه افراد جامعه  باید در استفاده از کالای داخلی عرق داشته باشد  و به این نکته توجه داشته باشد که مصرف کالاهای ایرانی در کنار رونق اقتصادی، معضل بیکاری در جامعه را کاهش داده و شکوفایی تولید ملی را در پی خواهد داشت.
 
افتتاحیه جشنواره

عبدالسعید ایزدی شهردار ریحان شهر هم گفت .جشنواره اقوام ایرانی و اقلام ایرانی درراستای اقتصاد مقاومتی با همکاری اطاق اصناف و اعضا شورای اسلامی و مسئولین اجرایی در ورودی ریحان شهر و در فضایی به مساحت 15 هزار متر مربع در قالب 80 غرفه مایحتاج عمومی مردم از 12 استان کشور  به مدت 12 روز برای استفاده مردم دائر شده است.
 
افتتاحیه جشنواره 
ارسال نظرات