خبرهای داغ:
اردوهای جهادی، اردویی با عشق، علاقه و به دور از تجملات و غرور برای سازندگی و خدمت به مردم و مناطق محروم برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۹۹۸۳۹
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
به گزارش خبرنگار بسیج از برخوار؛ سرهنگ محمد شفیعی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج برخوار گفت: اردوهای جهادی یکی از مصادیق کار آمدی نظام برای محرومیت زدایی است و با هدف خدمت رسانی اجتماعی، ‌مادی و معنوی برگزار می شود و روحیه و فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی را ترویج می دهد.

وی افزود:‌ اردوهای جهادی با تدبیر مقام معظم رهبری از سال ۷۹ به صورت رسمی شکل گرفت و امسال در شهرستان برخوار ۱۲ گروه در روستاهای برخوار و روستاهای شهرستان های محروم اصفهان فعالیت می کنند.

در اردوهای جهادی امسال، دانشجویان و آیند سازان همراه با بسیجیان محلات شهرستان برخوار  در دوره های هفت و ۱۰ روزه به روستاهای مرغ، ‌دنبی، پروانه، ‌علی آباد چی در شهرستان برخوار و روستاهای در شهرستان های چادگان، تیران و کرون و شهرضا اعزام شدند و گوشه ای از لذت آبادانی را به کام محرومان رساندند.

اعضای گروه های اعزامی لذت خدمت رسانی به محرومان را بیش از خستگی روز و گمای طاقت فرسای تابستان می دانند.

اسماعیل سعیدی فر مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه برخوار گفت: اردوهای جهادی در عرصه های فرهنگی، ‌آموزشی، ورزشی، اقتصاد مقاومتی، بهداشتی و هنری فعالیت می کنند.

امسال بیش از۳۰۰ گروه جهادی با ۲۰ هزار نفر روز شرکت کننده در استان اصفهان به مناطق محروم اعزام و در عرصه های مختلف در حال خدمت رسانی هستند.

 حجت الاسلام مطلبی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه برخوار گفت:‌اردوهای جهادی علاوه بر فعالیت های عمرانی در زمینه فرهنگی در گروه های خواهران و برادران، ‌کلاس های آموزشی، ‌ احکام، قران، ‌مشاوره و برگزاری حلقه های صالحین فعالیت می کنند.

گروه های جهادی برخوار در دوسال گذشته ۲۸خانه ی محروم، ‌ ۲ خانه ی عالم و۱۰ مسجد را تکمیل، ‌ نوسازی و بهسازی کرده اند.

بسیجان شهرستان برخوار تا پایان تابستان امسال در قالب ۳۵۰۰ نفر روز در اردوهای جهادی شرکت می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها