بوشهر-فرمانده سپاه تنگستان گفت: در دنیایی که نوک پیکان حملات به سمت فرهنگ ناب اسلامی است خبرنگار متعهد و انقلابی باید افزایش سواد رسانه ای، فرهنگی و مذهبی خود را در اولویت کاری قرار دهد.
کد خبر: ۸۸۹۹۸۵۱
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، احمد حیدری در جمع بسیجیان و به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران متعهد و پایبند به اصول وارزش های اخلاقی هرگز تعهدات اخلاقی و دینی خود را زیر پا نگذاشته ودر مسیر حق گویی و حقیقت یابی حرکت می کنند.

وی افزود: خبرنگارانی هستند که در حوزه های فرهنگی فعالیت می کنند اما جز پوشش ساده اخبار کاری نمی کنند در حالیکه وظیفه خبرنگار این است که با قلم خود دردی از دردهای جامعه را برای مداوا شدن نمایان کند و در وا نفسای این حملات به فرهنگ و مذهب، مردم را از انحراف و گمراهی نجات دهد.

حیدری تصریح کرد: خبرنگار نقش رسالت گونه خود را به بهترین نحو انجام دهد و البته باید به افزایش سواد رسانه ای و سواد فرهنگی خود توجه داشته باشد چرا که افزایش سواد فرهنگی، رسانه ای و مذهبی این  عزیزان زمینه افزایش آن در یک جامعه را به همراه خواهد داشت.

فرمانده سپاه امام علی(ع) تنگستان خاطر نشان کرد: امروز رسانه ای می تواند لباس انقلابی گری را به تن کند که به عنوان مدافع منافع ملی و وکیل ملت عمل کرده و صدای رسای مردم را به گوش مسئولین نظام برساند.

وی افزود: در دورانی که رسانه‌های بیگانه با ارزش های انقلاب سر نا سازگاری دارند و از هیچ هجوم و حمله ای به این ارزش ها ابایی ندارند وظیفه خبرنگار و رسانه انقلابی بسیار خطیر بوده و باید تمام قد در خدمت انقلاب و حافظ ارزشها و دستاوردهای آن باشد.

ارسال نظرات