سردار یزدانی در جلسه با رئیس فدراسیون ورزش های زوخانه ای و پهلوانی مطرح کرد: بسیج آماده کمک به فدراسیون برای توسعه ورزش زورخانه ای و پهلوانی در سطح محلات و حاشیه های شهر است/ جوهری: نیازمند استفاده از ظرفیت بزرگ بسیج هستیم

رئیس سازمان ورزش بسیج در جلسه با مجتبی جوهری رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و پهلوانی گفت: بسیج آماده کمک به فدراسیون برای توسعه ورزش زورخانه ای و پهلوانی در سطح محلات و حاشیه های شهر است.
کد خبر: ۸۸۹۹۸۵۹
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج، جلسه سردار یزدانی و مجتبی جوهری رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و پهلوانی برگزار شد. در این جلسه جوهری با اشاره اقداماتش در فدراسیون ورزش های زورخانه ای و پهلوانی اظهار داشت: با برنامه ریزی هایی که در این مدت صورت گرفته با عبور از روش های سنتی، از تکنولوژی روز دنیا در مسابقات استفاده می کنیم، استفاده از از تکنولوژی به خصوص در داوری به ما کمک می کند تا حقی از کسی ضایع نشود.

رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و پهلوانی با اشاره به ظرفیت بزرگی که در بسیج برای توسعه ورزش های زورخانه ای وجود دارد، افزود: برنامه های گسترده ای برای آموزش مرشد، مربی و داور برای توسعه این ورزش ملی و مذهبی داریم که بسیج با توجه پتانسیل بزرگی که در ورزش دارد می تواند به فدراسیون کمک کند.

جوهری خاطر نشان کرد: همچنین مسابقات قهرمانی کشور در کرمانشاه به مناسبت گرامیداشت شهید ریزوندی شهید شاخص سال بسیج در اواخر شهریورماه با همکاری بسیج ورزشکاران برگزار خواهد شد.

در ادامه این جلسه سردار یزدانی گفت: بسیج آمادگی دارد در رده های مختلف برای ترویج ورزش دینی و مذهبی زورخانه ای که ریشه در تاریخ و فرهنگ کشورمان دارد، به فدراسیون کمک لازم را انجام داد.

رئیس سازمان ورزش بسیج با اشاره به برنامه های این سازمان برای همگانی کردن ورزش های زوخانه ای و پهلوانی، افزود: این آمادگی را داریم که با کمک به فدراسیون، ورزش های زورخانه ای در سطح محلات و حاشیه های شهر که کمتر مورد توجه قرار می گیرند، گسترش و توسعه دهیم.

سردار یزدانی در ادامه با بیان اینکه یکی از ضروریات این ورزش، تربیت مربی، مرشد و تامین تجهیزات اولیه این رشته است، اظهار داشت: با توجه به نیازمندی استان ها، بسیج با توجه به کارشناسان متخصصی که در حوزه استعدادیابی دارد،می تواند به پرورش ورزشکاران مستعد و نخبه در سطح کشور کمک کند.

در پایان این جلسه که آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، میرجلیلی جانشین سازمان ورزش بسیج و باقری دبیر فدراسیون هم حضور داشتند، مقرر شد تا با تشکیل کارگروهی، زمینه های همکاری های مشترک مورد بررسی قرار بگیرد و در آینده نزدیک تفاهم همکاری بین فدراسیون ورزش های زورخانه ای و پهلوانی و بسیج امضا شود.

ارسال نظرات