خبرهای داغ:
سرپرست خبرگزاری بسیج گلستان گفت: برجسته کردن فعالیت های بسیج در تمام عرصه ها گامی در جهت ناکامی دشمن در رسیدن به هدفش می باشد .
کد خبر: ۸۸۹۹۸۹۸
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، علی زنگانه سرپرست خبرگزاری بسیج گلستان پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری دوره آموزشی خبرنگاران افتخاری بسیج در مصاحبه با خبرنگار این سایت اظهار کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی در تلاشند تا چهره سپاه و بسیج را بیش از پیش مخدوش نمایند.

وی افزود: وظیفه خطیری بر دوش ماست تا با برجسته کردن فعالیت های بسیج در عرصه های اقتصادی، دفاعی، فرهنگی و ... گامی در جهت ناکامی دشمن در رسیدن به هدفش برداریم.

به گفته سرپرست خبرگزاری بسیج گلستان؛ با سازماندهی شبکه خبرنگاران بسیج شرایط ویژه ای را ایجاد کردیم تا از جای جای استان بتوانیم فعالیت های بسیج و همچنین مطالبات مردم را مطرح و در جهت پوشش خبری مناسب ادای تکلیف کنیم.

زنگانه بیان داشت: امروز با برگزاری یک دوره خبرنگاری و استفاده از اساتید مجرب سعی بر این داشتیم تا شبکه خبرنگاران افتخاری را راه اندازی و سازماندهی کنیم و در جهت آشنایی بیشتر این عزیزان با فنون و اصول خبرنویسی گامی مفید در این مسیر برداشته باشیم.

وی گفت: هدف از این کارگاه یک روزه، تقویت بخشی خبر، ارتقاء مهارت‌های حرفه‌ای خبرنگاران و همچنین افزایش همدلی و هم افزایی فعالان عرصه اطلاع رسانی بسیج است.

سرپرست خبرگزاری بسیج گلستان خاطرنشان کرد: کارگاه توجیهی مسئولین روابط عمومی نواحی نیز از دیگر برنامه‌های این دوره آموزشی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها