در دیدار با خانواده شهید "عقیلی"؛

سیره شهدا مهمترین الگوی تربیتی جوانان است

مسئول نیروی انسانی حوزه مقاومت بسیج حوزه شهید فهمیده یک اراک با بیان اینکه دشمنان در فکر کمرنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت هستند، گفت: سیره شهدا مهمترین الگوی تربیتی جوانان است.
کد خبر: ۸۸۹۹۹۸۴
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ جمعی از اعضای حلقه صالحین شهید مدافع حرم "حسین امیدواری" با مادر شهید "عقیل حبیبی" دیدار کردند.

پاسدار امیدواری مسئول نیروی انسانی حوزه مقاومت بسیج حوزه شهید فهمیده یک اراک در این دیدارها گفت: خانواده معظم شهداء، اسطوره و طلایه‌دار صبر و استقامت هستند و دیدار با این خانواده‌ها، گامی کوچک در مقابل جانفشانی‌ها و فداکاری‌های بزرگ آنها است.

وی با بیان اینکه دشمنان در فکر کمرنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت هستند، افزود: خون ملت ایران در راه حفظ نظام و کشور با شهید و شهداء عجین شده و ما نیز به نوبه خود نخواهیم گذاشت این ارزش معنوی کمرنگ شود.

مسئول نیروی انسانی حوزه مقاومت بسیج حوزه شهید فهمیده یک تصریح کرد: مردم شهرستان اراک مردمی خونگرم و ولایتمدار هستند که برای خانواده شهداء ارزش زیادی قایل هستند. شهیدان و خانواده شهداء را الگوی خوبی برای ادامه راه زندگی می‌دانند.

پاسدار امیدواری با تاکید بر تقویت روحیه شهادت طلبی در سطح جامعه گفت: شهدا همچون نوری هستند که راه را برای ما روشن کرده‌اند تا ما راه را اشتباه نرویم و به سعادت واقعی برسیم.

وی افزود: بایستی قدر شهدا را دانست و نباید آنها را فراموش کرد چراکه فراموش کردن این عزیزان مساوی با بیراهه رفتن است. بر اساس منویات مقام معظم رهبری دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا و جانبازان جنگ تحمیلی باید به عنوان یک برنامه در زندگی ما بسیجی‌ها قرار بگیرد.

گفتنی است در پایان این دیدار به منظور تجلیل از مقام شهداء هدایایی به رسم یادبود به مادر شهید والامقام "عقیل حبیبی" اهداء شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات