خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه تهدیدات نرم دشمن نسبت به جبهه انقلاب اسلامی متوقف نمی‌شود گفت: بسیج رسانه باید ظرفیت‌های نظام را در برابر تهدیدات دشمن بسیج کند
کد خبر: ۸۸۹۹۹۹۱
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سردار رحمت‌الله صادقی عصر امروز در آئین بزرگداشت روز خبرنگار که به همت بسیج رسانه استان گلستان برگزار شد ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی برای متوقف کردن این نظام فروگذار نمی‌کنند آنها یک روز از طریق جنگ سخت سعی کردند تا ساختار انقلاب اسلامی را تغییر دهند و امروز تلاش دارند با جنگ نرم به مقابله با نظام اسلامی بپردازند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در هشت سال دفاع مقدس شکست سنگینی از انقلاب اسلامی تجربه کرد، افزود: دشمنان می‌خواهند با نفوذ در بدنه انقلاب اسلامی ساختار و پایه‌های این نظام را متزلزل کنند لذا باید هوشیار باشیم داشتن بصیرت می‌تواند توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به ضرورت شکل‌گیری بسیج رسانه در راستای انسجام‌بخشی رسانه‌‌های مختلف تصریح کرد: این مجموعه به منظور حمایت از رسانه‌های ارزشی و انقلابی شکل گرفت و یکی از اولویت‌های بسیج رسانه در توانمندسازی فعالان این عرصه است.

صادقی با بیان اینکه در اجرای برنامه‌های بسیج و سپاه نباید منتظر دستورالعمل و بخشنامه باشیم، ابراز کرد: باید برنامه‌محوری با توجه به ظرفیت‌های استان را مدنظر قرار دهیم و بسیج رسانه در این زمینه می‌تواند نقش مهمی ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه بسیج رسانه ظرفیت‌های نظام را در برابر تهدیدات دشمن بسیج کند، گفت: تهدیدات نرم دشمن نسبت به جبهه انقلاب اسلامی متوقف نمی‌شود لذا بهترین راهکار در ابتدا شناسایی تهدیدات است سپس باید برنامه‌ریزی در دفع تهدیدات دشمنان را اولویت قرار دهیم و هر فرد نقش خود را در این عرصه و میدان بداند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه رسانه‌ها در استمرار جبهه انقلاب اسلامی باید نقش‌آفرین باشند، افزود: تمام تلاش دشمن تغییر گفتمان انقلاب اسلامی است، هشدار و تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جای شهید و جلاد عوض نشود حاکی از این است که بصیرت را چراغ راه خود کنیم تا مقهور نشویم.

صادقی؛ گفتمان‌سازی را یکی از رسالت‌های جدی و اساسی انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی تاکنون در برابر تهدیدات ناجوانمردانه دشمن همچنان با قدرت پیش می‌رود، گفتمان انقلاب اسلامی حمایت از مظلومان و محرومان است بسیج رسانه باید این الگو را در جامعه بسط و ترویج دهد.

وی الگو قرار دادن شهیدان عرصه رسانه را به فال نیک گرفت و گفت: محور قرار گرفتن شهید شاخص از سوی بسیج رسانه حرکت خوب و قابل تحسینی است امسال شهید حسینی به عنوان شهید شاخص معرفی شد که نشان می‌دهد فعالان عرصه رسانه با الگوگیری از شهدا در این مسیر قرار بگیرند تا دین خود را به درستی ادا کنند.

گفتنی است؛ در آئین گرامیداشت روز خبرنگار که به همت بسیج رسانه استان گلستان برگزار شد از کارت نمادین شهید حسینی به عنوان شهید شاخص بسیج رسانه رونمایی شد.

در این مراسم تعدادی از خبرنگاران نیز به مطالبات بر زمین مانده عرصه رسانه و بی‌توجهی مسئولان به مطالبات خبرنگاران مطالبی را مطرح کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها