خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج رسانه همدان گفت: کار بسیار ارزشمند و خطیری در این مقطع بر دوش خبرنگاران بسیجی نهاده شده است و شما رزمندگان تکفری هستید که در عرصه نبرد فرهنگی و رسانه‌ای در دو حوزه داخلی و خارجی مقابله می‌کنید.
کد خبر: ۸۸۹۹۹۹۷
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۸
خبرنگاران بسیجی رزمندگان تکفر عرصه نبرد فرهنگی و رسانه‌ای
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عباس محرمی شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامیداشت فعالان بسیجی رسانه استان همدان ضمن گرامیداشت یاد شهید«صارمی» اظهار داشت: شهید «صارمی» شهید عرصه رسانه است که تنها در یک کشور غریب به دست عمال صهیونیست و نفاق به شهادت رسید.

وی افزود: سالروز شهادت این شهید بزگوار با عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است به دلیل اینکه این وظیفه و حرکتی که یک خبرنگار ارزشی و انقلابی انجام داد را فراموش نکنیم، حضورش در یک جبهه نبرد و تلاشش برای انعکاس اخبار آن مقطع کمتر از تیر و گلوله‌ای نبود که در دفاع مقدس شلیک شده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه همدان با بیان اینکع این شهید بزرگوار برای همه ما و خبرنگاران عرصه انقلاب و بسیجیان پیامی دارند، ابراز داشت: طی چهار دهه‌ای که از انقلاب اسلامی می‌گذرد هرجا که نظام جمهوری اسلامی نیاز به حضور مردم داشته است همین مردم و بسیجیان با ورود خود مشکل را حل کرده‌اند.

وی ادامه داد: امروز با هجوم جهانی امپریالیسم و صهیونیسم به نظام جمهوری اسلامی ایران و تلاش برای کارشکنی و مشکل سازی برای این نظام مقدس در عرصه جنگ نرم، قشری از رسانه‌ای‌ها با عنوان بسیجی حضور پیدا کرده‌اند و وارد شده‌اند.

محرمی تصریح کرد: با این همه تبلیغات و کارهایی که در حوزه فرهنگ و رسانه می‌شود برای تغییر نگرش مردم و مهندسی ذهن مردم در واقع این بسیجیان هستند که در صف اول مبارزه با این تهاجم را پوشش می‌دهند و مانع می‌شوند.

وی خطاب به خبرنگاران بسیجی عنوان کرد: باید قدر کار خود را بدانید، کار بسیار ارزشمند و خطیری در این مقطع بر دوش شما نهاده شده است و شما رزمندگان تکفری هستید که در عرصه نبرد فرهنگی و رسانه‌ای در دو حوزه داخلی و خارجی مقابله می‌کنید.

مسئول سازمان بسیج رسانه همدان افزود: در حوزه خارجی در خنثی کردن تمام آن چیزی که دشمن برای ما و خانواده‌های ما با جعل سند، تخریب، تهمت، ناامیدی تدارک دیده، شما باید در برابر همه این موضوعات پاتک‌ها را بزنید و مقابله کنید و مردم را آگاه و هوشیار کنید.

وی گفت: در حوزه داخلی نیز یک وظیفه دیگری بر عهده دارید و آن هم توجه به نظام و مسئولیتی است که در قبال نظام، مردم، انقلاب دارید.

محرمی یادآور شد: خبرنگار بسیجی و حوزه انقلاب صرفاً کسی نیست که به اشکالات و معایب بپردازد و از طرفی هم فقط حسن‌ را بگوید بلکه باید به هر دو موضوع بپردازد و در نهایت راهکار می‌دهد و به دنبال رشد و تعالی است.

وی با بیان اینکه سختی و ناملایمتی بسیاری در حوزه رسانه وجود دارد، بیان داشت: با وجود این موارد شما همچنان در مقابل نبرد فرهنگی ایستاده‌اید و محکم پیش می‌روید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات