خبرهای داغ:
رئیس شورای عالی بسیج رسانه استان همدان با اشاره به نقش مهم و اصلی رسانه و خبرنگاران در اطلاع‌رسانی به مردم گفت: محصول کار خبرنگاران امروز باورهای ما را سامان می‌دهد.
کد خبر: ۸۸۹۹۹۹۹
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۳
محصول کار خبرنگاران امروز باورهای ما را سامان می‌دهد
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدکاظم حجازی شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامیداشت فعالان بسیجی رسانه استان همدان اظهار داشت: واقعیتی که امروز با آن مواجه هستین تحلیل دقیق و موشکافانه حوزه استکبار از تأثیرگذاری انقلاب اسلامی در فضای بین‌المللی است.

وی افزود: استکبار تصور می‌کرد اگر با قشرهایی در جامعه نزدیک باشند می‌توانند این نظام را از مسیر خود منحرف کنند و گاهی نیز به این شیوه روی می‌آوردند که اگر انقلاب اسلامی را تهدید کنیم می‌توانیم تقلیل در سرعت روند این انقلاب داشته باشیم.

رئیس شورای عالی بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه گاهی نیز استکبار با دور کردن دوستان فرامرزی ما به دنبال اهداف خود بود، گفت: آنچه این روزها مشاهده می کنیم کاملا حرکت متفاوتی است.

وی ادامه داد: امروز آنها یک شناخت کاملا نزدیک‌تری از این انقلاب و نظام پیدا کرده‌اند و آن اینکه تأثیرگذاری که این انقلاب در بطن آحاد مستضعف بشریت توانسته برجای بگذارد، با هر حرکتی قابل توقف نیست.

حجازی یادآور شد: تحلیل امروز این است که اگر امروز کسانی که در حوزه این نظام مسئولیت دارند کسانی که از این انقلاب درس گرفته‌اند در دیگر مرزهای جغرافیایی آنها دیگر از این اهداف عقب‌نشینی نخواهند کرد.

وی تصریح کرد: امروز حرکت‌هایی که در افغانستان، عراق و سوریه می‌بینید که استکبار تفکری مانند داعش را سامان می‌دهند و اجازه هر نوع رفتار خشنی را به آن می‌دهند و این یعنی به نقطه ای رسیده‌ایم که قدرت کنترل نداریم برای این است که شاید با ایجاد وحشت و اضطراب و ترس در میان این جوامع آنها را متوقف کند.

* باور امروز مردم نسبت به انقلاب اسلامی مدیون حرکت دقیق و صادقانه حوزه خبرنگاری

رئیس شورای عالی بسیج رسانه استان همدان اضافه کرد: انقلاب اسلامی ما با پایه‌گذاری که امام راحل داشتند در مدل حرکت و تبیین یک هدف برای آن و آنچه رهبر معظم انقلاب در استمرار این موضوع تمام عیار گام برداشتند، در صحت و اینکه این حرکت یقیناً به سرانجام خواهد رسید امروز تردیدی نیست.

وی ادامه داد: تبیین این موضوع برای آحاد جامعه و کسانی که باید پشتیبان این دیدگاه باشند وظیفه قشر خبرنگار است چراکه امروز بیشترین مطالعات مردم از محصولی است که در حوزه خبرنگاری تهیه و تدوین می‌شود.

حجازی با اشاره به نقش مهم و اصلی رسانه و خبرنگاران در اطلاع‌رسانی به مردم عنوان کرد: محصول کار خبرنگاران امروز باورهای ما را سامان می‌دهد.

وی ابراز داشت: وقتی مردم با حضور پرشور در مراسم تشییع شهدا آن همه احساسات و عواطف را به نمایش می‌گذارند این امر بیانگر این است که حوزه خبرنگاری ما توانسته است به بهترین شیوه رسالت خود را در چنین مباحث اصلی به انجام برساند و آثارش آن شود که مردم اصول و ارزش‌ها را به صورت مصداقی مجدد در باورهای خود پیدا کنند.

رئیس شورای عالی بسیج رسانه استان همدان تصریح کرد: باور امروز مردم نسبت به انقلاب اسلامی و اهداف آن مدیون حرکت دقیق و صادقانه حوزه خبرنگاری ما است که کمتر به آن توجه شده است.

وی ادامه داد: خبرنگاران همچون خون تپنده بر اجزای این جامعه روشنگری‌هایی را به وجود می‌آ‌وردند که اگر ما امروز قائل به توفیقاتی در عرصه‌های مختلف نسبت به دیگر ملت‌ها هستیم باید تأثیرگذاری حوزه خبرنگاری را در این موضوع دقیق دیده باشیم.

حجازی عنوان کرد: بسیج رسانه با توجه به این نوع نگاه که حوزه خبرنگاری در این جامعه از چه اهمیتی برخوردار است، سال‌ها است که اهداف و دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را برای ارتقای این توانمندی در این قشر جامعه به کار گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات