خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان:

قافله سالار شهدای مدافع حرم شهید «همدانی» افتخار جهان اسلام است

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان گفت: قافله سالار شهدای مدافع حرم شهید «همدانی» افتخار جهان اسلام است.
کد خبر: ۸۹۰۰۰۰۰
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۲
قافله سالار شهدای مدافع حرم شهید «همدانی» افتخار جهان اسلام است
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی در یادواره شهدای پایگاه مقاومت شهید یوسفی و دومین سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام که در بوستان مردم همدان با عنوان «خاکیان افلاکی» با اشاره به اینکه توفیق پیدا کردیم یادی کنیم از شهدای گرانقدر به ویژ شهدای مدافع حرم اظهار داشت: قافله سالار شهدای مدافع حرم شهید «همدانی» افتخار جهان اسلام است.

وی ادامه داد: یکی از فرماندهان تیپ سوریه می گفت که من جرأت به خط رفتن را نداشتم و این شهید «همدانی» بود که با مردانگی به من جرأت و ایثار را آموخت.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه مدافعین حرم جان خود را فدا کردند تا ما آسوده باشیم، گفت: آنها هم زندگی را دوست داشتند اما در مقابل یتیم شدن فرزندانشان دنبال چه بودند؟

وی یادآور شد: امروز مادر شهیدی داریم که به طور سخت و تک و تنها زندگی می کند اما صدایش را در نمی آورد چراکه برای رضای خدا فرزندش را داده و دنبال چیزی در این دنیا نیست.

سردار فرجی افزود: شهید «زارع الوانی» یعنی حاج قاسم سلیمانی جوان؛ شهید «بشیری» یک استاد تمام تخریب بود آنها رفتند که اجازه ندهند کشور ما وضعیت اطراف را پیدا کند.

وی با اشاره به ویژگی های حسین شریعتمداری گفت: حاج حسین شریعتمداری انقلابی و ارزشی است که هیچ گاه پایش را از خاکریز عقب نگذاشت و همچنان پشت خاکریز در حال دفاع است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار