سیمکارت های اعطا شده از سوی یکی از اپراتورها به حجاج، قادر به برقراری تماس با داخل کشور نیست و همین امر موجب نارضایتی بسیاری از حجاج شده است.
کد خبر: ۸۹۰۰۰۷۰
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، با فرارسیدن ایام حج تمتع و اعزام حجاج ایرانی به بیت الله الحرام، اپراتورهای تلفن همراه همچون گذشته زیرساخت ها و طرح هایی را برای تسهیل در ارتباط حجاج با خانواده هایشان در این سفر معنوی فراهم می کنند.

در حج امسال نیز يكي از اپراتورها در طرحی به تمام زائرین خانه خدا سیمکارت رایگان هدیه داد تا حجاج با شارژ این سیمکارت ها بتوانند از کشور عربستان با عزیزان خود در ایران در تماس باشند، اما بر اساس گزارشات واصله از مخاطبان خبرگزاری بسیج، سیمکارت های اعطا شده از سوی این اپراتور به حجاج، قادر به برقراری تماس با داخل کشور نمی باشد و همین امر موجب نارضایتی بسیاری از حجاج شده است.

بر اساس این گزارش، این اپراتور تبلیغات گسترده ای در خصوص ارائه خدمات ارتباطی در کشور عربستان به حجاج ایرانی کرده و بوده و حال که حجاج ایرانی مبالغ بسیاری صرف شارژ کردن این سیمکارت ها کرده اند، با ناکارآمدی آن ها مواجه شده اند.

خبرگزاری بسیج ضمن مطالبه گری در خصوص مشکل بوجود آمده برای حجاج بیت الله الحرام، آمادگی انتشار پاسخ روابط عمومی این شرکت اپراتور تلفن همراه در خصوص این موضوع را دارد.

ارسال نظرات