دانش‌آموزان بسیجی ساوجی مقام دوم تیمی کشور را در دهمین دوره لیگ علمی پایا کسب کردند.
کد خبر: ۸۹۰۰۰۷۲
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ : تیم پنج نفره دانش‌آموزان بسیجی سال دوم متوسطه در رشته علوم انسانی که از شهرستان ساوه به نمایندگی از استان مرکزی به مرحله نهایی مسابقات لیگ علمی"پایا" در تهران صعود کردند موفق شدند در مرحله نهایی نیز مقام دوم این دوره از مسابقات را از آن خود کنند.

زهرا پورجاوید مسئول گروه اعزامی گفت: دانش‌آموزان ساوجی توانستند رتبه دوم تیمی را در رشته علوم انسانی مسابقات لیگ علمی پایا کسب کنند.

وی با اشاره به اینکه دهمین دوره لیگ علمی پایا با حضور 12 تیم از کشورهای مختلف جهان برگزار شد، گفت: تیم دانش‌آموزان ساوجی با ارائه طرح ارگانیک کردن انارهای ساوه و دفاع از طرح خود توانستند رتبه دوم را کسب کنند و مدال نقره این دوره از مسابقات را در بخش تیمی از آن خود کنند. 

مسئول گروه اعزامی به این دوره از مسابقات تصریح کرد: مرحله نهایی این مسابقات به‌صورت بین‌المللی، با حضور  تیم‌های داخلی و خارجی در دانشگاه شهید بهشتی تهران از تاریخ 17 الی 19مردادماه امسال برگزار شد و نتایج این مسابقات به‌ تازگی مشخص شد.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان ساوجی موفق شدند در این مسابقات عالی حاضر شوند و با کسب مدال نقره تیمی برای استان مرکزی افتخار کسب کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات