جانشین فرمانده سپاه قدس ؛

مدافعان حرم اثبات کردند به هیچ قیمتی و تحت هیچ شرایطی تسلیم نخواهند شد/ رزمندگان برای دفاع از اسلام و انقلاب تا ابد غیورانه ایستاده اند

سردار اسماعیل قاآنی گفت: شهدای عالی‌مقام درس عزت را به ما آموخته‌اند و ایران اسلامی در شرایط ناامن منطقه در بهترین شرایط امنیتی به سر می‌برد.
کد خبر: ۸۹۰۰۰۸۷
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار اسماعیل قاآنی عصر پنجشنبه در مراسم چهارمین سالگرد شهید مدافع حرم «رضا کارگربرزی» که در مسجد غدیریه نظرآباد برگزار شد، اظهار کرد: توفیقی است برای بنده که در چهارمین سالگرد این شهید والامقام شرکت کنم.
 
 مدافعان حرم اثبات کردند به هیچ قیمتی و تحت هیچ شرایطی تسلیم نخواهند شد/  رزمندگان برای دفاع از اسلام و انقلاب تا ابد غیورانه ایستاده اند

وی افزود: شهدای مدافع حرم از حریم امامت و ولایت دفاع کردند و مرگی را که حق قطعی همه است در شرایطی ویژه تر تجربه نمودند و خود انتخاب کردند که آخرین برگ کتاب زرین زندگی شان را در راه خدا،ولایت و امامت ورق زده شود و بیهوده جان نسپارند.

این مقام عالی رتبه نظامی ادامه داد: آنان عزتمندانه و پرافتخار به دیدار حق تعالی سفر کردند و برای ما درسهای قابل تأمل و بی نظیری بر جای گذاشتند که اگر شهدای مدافع حرم نبودند که از جان خود بگذرند، نه تنها ایران بلکه جهان اسلام با مشکلات نا امنی بیشتری مواجه می شد.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی متوجه شده که در منطقه حریف ایران نمی‌شود، ادامه داد: به همین منظور آمریکا با به‌کارگیری رژیم فاسد سعودی، داعش را در منطقه به وجود آورد تا به نام دین کمر به نابودی اسلام ببندد.
 

سردار قاآنی با تاکید بر اینکه مدافعان حرم با بصیرت و بینش صحیح، به موقع پا در میدان نبرد نهاده اند گفت: شهدای مدافع حرم در ایامی شروع به مقابله نمودند که عناصر تکفیری و سربازان جبهه استکبار وحشیانه در سوریه و عراق شروع به وحشی گری و ایجاد رعب و وحشت نمودند، اما حافظان حرم جسارت ایستادگی و دفاع را نخست خود آموخته و سپس به همگان یاد دادند.

وی در ادامه یادآور شد: اگر شهدای مدافع حرم نبودند نه تنها ایران بلکه جهان اسلام با مشکلات جدی روبرو بود اما دلیرمردان مدافع نگذاشتند دشمن لحظه ای در نبرد آرامش داشته و یا احساس پیروزی نماید.

جانشین فرماندهی سپاه قدس انقلاب اسلامی تنها راه مبارزه با وحشی گری های مستکبران را تدبیر و فداکاری مدافعان حرم برشمرده و گفت: گرچه چندین سال است که از زمان پیامبر(ص) و ائمه گذشته است اما شیعیان با فکر منطقی و اصولی خویش فرزندانی تربیت کردند که امروز مدافعان حرم نام داشته و همچون فرماندهان و سروران خویش نظیر حضرت امام حسین (ع) و امامان دیگر بسیار پرعزت و مقتدرانه در برابر کفر ایستادگی می نمایند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: ایستادگی در برابر کفر بسیار پرهزینه تر از تسلیم شدن در برابر کفر و ظلم است اما مدافعان حرم اثبات کردند به هیچ قیمتی و تحت هیچ شرایطی تسلیم نخواهند شد و برای دفاع از اسلام و انقلاب تا ابد غیورانه ایستاده اند.

در پایان مراسم از کتاب شهید رضا کارگربرزی که شامل زندگینامه این شهید بزرگوار است نوشته خانم پناهی رونمایی شد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار