رسانه انقلابی به تدوین گفتمان انقلاب می پردازد و امروزه هم اصلی ترین گفتمان ولایت، حوزه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، به عنوان سرتیتر کارهایی است.
کد خبر: ۸۹۰۰۰۹۳
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه ابهر در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار در سپاه ناحیه ابهر ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: اهمیت خبرواطلاع رسانی برکسی پوشیده نیست چرا که در این عرصه خبرنگاران در حال فعالیت و کار هستند.

سرهنگ فروزنده در ادامه با اشاره به و ظیفه مهم رسانه انقلابی افزود: رسانه انقلابی به تدوین گفتمان انقلاب می پردازد و امروزه هم اصلی ترین گفتمان ولایت، حوزه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، به عنوان سرتیتر کارهایی است که در آغاز سال مقام معظم رهبری به آن می پردازند و دشمن با صبر استراتژیک به دنبال به زانو در آوردن ما می باشد.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با دور شدن از غرق شدگی مصنوعی که دشمن در صبر استراتژیک به دنبال این هدف است، اظهار داشت: دشمنان ما در 39 سال اخیر همواره به ما حمله کرده اند و به فکر ساقط کردن نظام ما در حوزه های جنگ سخت و نرم می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر در ادامه با اشاره به نقش خبرنگاران در حوزه گفتمان انقلابیگری تصریح کرد: بخشی از کار چون تبیین گفتمان به خصوص گفتمان ولایت برعهده خبرنگاران و اصحاب رسانه می باشد.

سرهنگ فروزنده فرمانده سپاه ناحیه ابهر در پایان از زحمات همه ی خبرنگاران که همکاری صمیمانه با سپاه ناحیه ابهر دارند، تشکر و قدردانی نمود.

گفتنی است، در ادامه خبرنگاران نظرات و پیشنهادت خود را در حوزه ی خبر و اطلاع رسانی مطرح و از زحمات فرماندهی و حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر در جهت برگزاری این نشست تشکر و قدردانی شد.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ابهر که با سپاه ناحیه ابهر همکاری داشتند تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است، همزمان با هفدهم مردادماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار ،مراسم گرامیداشت این روز با حضور سرهنگ فرونده فرمانده سپاه ناحیه ابهر ، حجت الاسلام محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر و با حضور جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در سپاه ناحیه ابهر برگزار شد.

ارسال نظرات