فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز

افزایش سطح سواد رسانه ای راهکاری برای مقابله با دشمنان است

سردار مولایی گفت:برای مقابله با تهاجمات فرهنگی به ارتقاء سطح سواد رسانه‌ای احتیاج است که خوشبختانه بسیج رسانه در رابطه با این امر به ساماندهی خبرنگاران در سطح و تراز ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اقدام می‌کند.
کد خبر: ۸۹۰۰۰۹۶
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار یووسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز شامگاه پنجشنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که به همت سازمان بسیج رسانه استان البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه شغل خبرنگاری، شغلی حساس است،  گفت: خبرنگاران جمهوری اسلامی باید از درک بالایی برخوردار باشند و دانش خود را به‌روز کنند

افزایش سطح سواد رسانه ای راهکاری برای مقابله با دشمنان است

فرمانده سپاه استان البرز با تأکید بر قدرت رسانه در جهان، اظهار کرد: اگر خبرنگاران صداقت در انتشار اخبار و اصل امانت‌داری را رعایت کنند، قطعاً کشور ازلحاظ رسانه‌ای به پیشرفت بیشتری می‌رسد.

وی بابیان اینکه خبرنگاران باید از موقعیت و منافع ملی درک درستی داشته باشند، افزود: این موارد از مهم‌ترین مسائل ملی هستند که باید به‌صورت ویژه موردتوجه اصحاب رسانه قرار گیرد.

سردار مولایی با تأکید بر لزوم افزایش سواد خبری در جامعه، خاطرنشان کرد: بسیج رسانه یکی از ارگان‌هایی است که برای تحقق این امر اقدام می‌کند و اگر اصحاب رسانه نیز با این ارگان همکاری کنند، قطعاً سواد خبری در جامعه افزایش می‌یابد.

وی به ترویج فرهنگ و ارزش‌ها در قالب تفکرات بسیج توسط رسانه‌های البرزی تأکید کرد و گفت: فعالیت در حوزه ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی یکی از مهم‌ترین حوزه‌های کاری رسانه‌ها به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه استان البرز ارتقای سطح سواد رسانه‌ای را مهم اعلام کرد و افزود: برای مقابله با تهاجمات فرهنگی به ارتقاء سطح سواد رسانه‌ای احتیاج است که خوشبختانه بسیج رسانه در رابطه با این امر به ساماندهی خبرنگاران در سطح و تراز ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اقدام می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار