امام جمعه موقت تبریز در خطبه های این هفته نمازجمعه با انتقاد از برخی که به حضور مدافعان در سوریه، عراق و ... ایراد می گیرند، یادآور شد: حضور رزمندگان ما در این کشورها همچون سدی در برابر دشمن و جلوگیری از ورود آن ها به کشور است.
کد خبر: ۸۹۰۰۱۰۹
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی حاجی زاده افزود: افرادی به مدافعان حرم ایراد می‌گیرند، همان‌ افرادی هستند که فرزندان خود را در زمان جنگ به اروپا فرستادند و پس از جنگ به کشور آمدند.

وی با اشاره به حضور موثر مدافعان حرم در سوریه و عراق بیان کرد: داعش در سوریه نابود شده و اخیراً مقادیر زیادی ادوات جنگی از داعش به غرامت گرفته شده و گروه زیادی از داعش را هم به هلاکت رسیده است.

حجت الاسلام حاجی زاده ادامه داد: هدف امریکا گسترش نفوذ اسرائیل در خاورمیانه بود که امام راحل نقشه آن ها را نقش برآب کرد و بپس از ایشان نیز به برکت وجود رهبر فرزانه انقلاب خواب مریکا در خاورمیانه تعبیر نشد.

امام جمعه موقت تبریز گفت: ایران اسلامی در حال حاضر ی جزیره امنی در کل جهان است که این امنیت زیر سایه مردم جبهه دیده، سلحشور و دستگاه‌های امنیتی و نظامی است که تحت ولایت رهبر فرزانه گام برمی‌دارند.

حجت الاسلام حاجی زاده در ادامه به سالروز پیروزی جبهه مقاومت حزب الله اشاره کرد و افزود: در جنگ ۳۳ روزه حزب الله لبنان به رهبریت ایران و مدیریت سید حسن نصرالله پیروز شد و چند روز قبل نیز حزب الله توانست پیروزی‌های بزرگی رقم بزند که به برکت شیعه‌گری و رهبری مقام معظم رهبری بوده است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با یادآوری بازگشت آزادگان در ۲۶ مرداد سال ۶۹ اظهار داشت: آزادگان در دوران اسارت نیز از نظام و انقلاب دفاع کردند چنانکه به محض ورود به وطن بر خاک کشورمان بوسه زده و پای بندی خود را به خاک و کشور و انقلاب نشان دادند.

ارسال نظرات