امام جمعه شهر شربیان:

مطالبات رهبری و مردم دستور کار دولت باشد

امام جمعه شهر شربیان در خطبه های نمازجمعه این شهر تاکید کرد: جهت گیری های اصلی دولت دوازدهم و مطالبه رهبر فرزانه انقلاب و مردم باید به طور همزمان در دستور کار دولت باشد.
کد خبر: ۸۹۰۰۱۱۴
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام منصوری گفت: پرداختن به مشکلات مردم به ویژه مشکلات معشیتی و اقتصادی و تعامل گسترده با دنیا و ارتباطات وسیع با ملت ها و دولت ها و ایستادگی همراه با صلابت و قدرت در مقابل سلطه طلبان ه باشد.

وی افزود: امروز باید با اتحاد و وحدت برای پیشرفتکشور و ایجاد یاس و ناامیدی برای بدخواهان و معاندان و دشمنان بسیج شویم .

حجت الاسلام منصوریبا اشاره به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک و سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال اظهارداشت: دولت باید صنایع کوچک ومتوسط تعطیل شده را زنده و احیا کند و بداند مشکلات بیشتر از ناحیه مدیریت و سیاست بوده و از ناحیه تحریم نیست.

خطیب نماز جمعه شربیان ادامه داد: اگر با مدیریت صنایع کوچک و متوسط احیا و تقویت شود تا حدودی مشکلات را علاج و بیکاری را برطرف می کند با وام دادن و با تسهیلات می شود این مشکل را حل کرد.

حجت الاسلام شربیانی اضافه کرد: یعنی حل مشکل رکود، بیکاری، فقر و معشیت تنها با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی یعنی تکیه بر تولید داخلی امکان پذیر است.

وی ضمن گرامیداشت بازگشت آزادگان در سال 1369 گفت: نه تنها استقامت آزادگان در اردوگاه های دژخیمانه رژیم بعث بلکه صبر و بردباری خانواده های آن ها هم ستودنی است و آزادگان ذخیره بزرگ الهی و یک ثروت عظیم انسانی هستند که در دست دشمن غصب شده بودند و خدای بزرگ و متعال اینها را به ملت وبه این کشور برگرداند.

 

وی در ادامه سخنان خود ضمن و قدردانی از نیروی انتظامی بیان کرد: نیروی انتظامی که وظیفه اصلی آن ها حفظ ارزش ها و تامین امنیت است خواهش می کنیم جرایم مشهودی که این روزها با آن برخورد می کنیم همچون کشف حجاب در درون خودروها برای ترویج بی بندوباری و بی حجابی برخورد قانونی کنند.

حجت الاسلام شربیانی تاکید کرد: باید همه قوا و مردم از این اقدام انقلابی و خداپسندانه حمایت کرده و خواستار ادامه این کار ارزشی باشیم و امید دارم خانواده ها و خواهران با احکام الهی بازی نکنند چون حجاب واجب او امر الهی است و باید ترک نشود.

امام جمعه شربیان حادثه تروریستی و جنایت افغانستان را محکوم و اظهار کرد: ما حادثه تروریستی و جنایت در افغانستان که منجر به شهادت 60 نفر و زخمی شدن چندین نفر و به اسارت رفته چند دختر شده و همچنین حمله جنگنده های امریکاییو شهادت چندین نفر محکوم می کنیم و از سازمان بین المللی و حقوق بشر می خواهیم رسیدگی کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید خود کشورهای اسلامی اقدام کنند چراکه آن ها فقط دنبال منافع خود هستند همانطوری که در یمن هم همین کار را دنبال می کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار