خبرهای داغ:
با تجلیل از همسر شهید مدافع حرم؛

ویژه‌برنامه «پاتوق سالم» در همدان برگزار شد

ویژه برنامه عصر خاطره با شهدا با عنوان « پاتوق سالم» با حضور خانواده شهدا و مردم دارالمومنین همدان در مزار شهدای گمنام پارک مردم برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۰۱۲۸
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
مراسم «پاتوق سالم» در همدان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ویژه برنامه عصر خاطره با شهدا با عنوان « پاتوق سالم» با حضور خانواده شهدا و مردم دارالمومنین همدان در مزار شهدای گمنام پارک مردم برگزار شد.

در این برنامه که با هدف تقویت روحیه انقلابی و ایجاد محیطی سالم تفریحی برای جوانان برگزار شد سمیرا حمیدی نامدار، همسر شهید محسن فانوسی از شهدای مدافع حرم استان با اشاره به ویژگی های شخصیتی شهدای مدافع حرم بر پاسداری از خون شهدا تاکید کرد.

پس از روایت گری محمد یوسفی از راویان دفاع مقدس سینا آبگون و احسان بیگلری از گروه موسیقی نسل سومی های انقلاب به اجرای سرود لباس خاکی پرداخت.

شعرخوانی، اجرای برنامه های شاد و تجلیل از همسر شهید «فانوسی» از دیگر محورهای برنامه بود.

به گزارش بسیج برنامه «پاتوق سالم» توسط مجموعه‌ای از جوانان انقلابی و فعال در عرصه فضای حقیقی و مجازی با فعالیت های ‌ دینی و فرهنگی اعم از نمایش تئاتر خیابانی، رجزخوانی، روایت گری، خاطره گویی رزمندگان دوران دفاع مقدس، اجرای موسیقی و... به صورت خودجوش و فاقد وابستگی به نهاد یا سازمان خاصی در راستای تحقق منویات امام خامنه ای(مد ظله العالی) در امر «آتش به اختیار» هر هفته به صورت مستمر در مزار شهدای گمنام پارک مردم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات