خطیب جمعه شهرستان سراوان در جمع نمازگزاران جمعه گفت: دولتمردان به رهنمود ها و راهبردهای مقام معظم رهبری توجه ویژه ای داشته باشند و به وعده هایی که در زمان انتخابات به مردم داده اند، عمل کنند.
کد خبر: ۸۹۰۰۱۴۱
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در جمع نمازگزاران جمعه خشنودی و انجام دستورات الهی را والاترین موضوع برای انسان برشمرد و به مسلمانان توصیه کرد تا در زندگی دقت داشته باشند تا دچار پشیمانی و بدبینی نشوند.
وی در خصوص تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری گفت:  جانشینی خلف صالح امام راحل، رهبر فرزانه انقلاب که راه و منش و روش امام را ترویج داده اند، همچنان در این مسیر قدم برداشته اند که برای دشمن به دلیل طمع هایی که به کشور دارد، ناخوشایند است که با وجود و حضور مقام معظم رهبری انقلاب به عنوان پرچمدار انقلاب نقشه هایشان نقش بر آب شد.
امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه دشمن از حضور مردم در تمامی صحنه های انقلاب رنج می برد، اضافه کرد: هر زمانی و هر مکانی که دشمن قصد توطئه و نفوذ را در کشور داشته است مردم با حضور موثر و باشکوه خود، اهداف شوم دشمن را خنثی کرده اند.
حجت اسلام و المسلمین بامری گفت: دولت مردان به رهنمود ها و راهبردهای مقام عظمای ولایت توجه و دقت ویژه ای داشته باشند تا مبادا بی توجه های نسبت به این مسائل صورت گیرد، وعده های که در زمان تبلیغات انتخاباتی به مردم  داده اند فراموش نکنند، وظیفه مند هستند که به وعده ها و گفته های خود عمل کنند.
وی افزود: دولتمردان به رهنمودهای مقام معظم رهبری که در دیدار های مختلف و همچنین مراسم‌ تنفیذ به آنان در زمینه اقتصاد مقاومتی، مبارزه با فساد،  روحیه جهادی، مقابله با استکبار، فقر و بی پولی داشته اند، توجه داشته باشند و از تجربه چهار ساله ای که داشته اند برای سرانجامی بهتره بهره گیری کنند.
امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه بنیه انقلاب اسلامی هم در راستای بندگی خدا و هم در راستای استکبار ستیزی است، خاطر نشان کرد: از دولتمردان انتظار می رود که مقابل استکبار با قدرت و عظمت ایستادگی کنند چرا که این ایستادگی  راه برون رفت و پیروزی مقابل آنان است.
حجت الاسلام و المسلمین بامری اذعان داشت: در مراسم روز تحلیف بعضی از نمایندگان و دولت مردان آنچه را که شایسته نظام جمهوری اسلامی بود عمل نکردند و شایسته یک نماینده مجلس که با روحیه جهادی و اعتقاد به مسیر حق به مجلس پا گذاشته اند نیست که برای گرفتن عکس از سر و کول همدیگر بالاروند.
وی با اشاره به اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  باید راه و ارزش های خود را راه شهدا و امام بدانند، تصریح کرد، حقانیت خود را در مسیر قرآن و تابع الهی بودن بداند، این مباحث به دور از شأن یک نظام الهی است که در دل آن شخصیت های باشند که این‌چنین عمل بکنند.
امام جمعه شهرستان سراوان گفت: از مسئولین انتظار می رود تا از صنایع کوچک حمایت کنند چرا که معنای اقتصاد مقاومتی در فعال کردن صنایع کوچک است تا فقر و بیکاری از بین برود. حجت الاسلام و المسلمین بامری در خصوص روز مقاومت گفت: در دنیای اسلام، استکبار،  کشور و حکومتی را در یکی از بهترین مکان ها به اسم اسرائیل برای قدرتمند کردن و چشم زخمی و تضعیف مسلمانان احیا کردح که از بدو این خلقت شوم، تاخت و تازه ها و جنایت های را شروع کرده که این جنایات تا به این زمان ادامه دارد.
حجت الاسلام و المسلمین بامری با اشاره به اینکه اسرائیل دارای لشکر و ارتش قدرتمند بود، اضافه کرد: اما گروهی اندک با توکل بر خداوند و ایمانی راسخ، این قدرت پوشالی را در مدت ۳۳ روز خوار و ذلیل کردند.
وی آزادگان و اسرا را ستارگان درخشان در طول تاریخ برشمرد و گفت: آزادگان در مدت اسارت رسالت خود را به خوبی انجام داده اند و مقابل شکنجه ها، شایستگی و بردباری به خرج داده اند که هر فردی با آنان برخورد می کرد یاد خدا می افتاد و در آنجا حافظ نظام و ارزش های انقلاب و دلداده به امام و راه امام بوده اند.
امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه آزادگان سرافراز نمادی از مقاومت و ایثار هستند، ادامه داد:  در طول دفاع مقدس برای کیان از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دین و دیانت مجاهدت کرده اند که ما قدر دان  آزادگان و اسرا هستیم که پرچمدار راه حق، حقیقت و ایثار، مقاومت و شجاعت هستند.
 
ارسال نظرات