آیت الله شاهچراغی در خطبه های نمازجمعه سمنان گفت: بد حجابی دارد به بی حجابی می رسد؛ داخل ماشین، داخل خانه نیست که بی حجاب باشیم و باید مردم و دولت از پلیس حمایت کنند.
کد خبر: ۸۹۰۰۱۵۲
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، آیت الله شاهچراغی در خطبه های این هفته نماز جمعه سمنان با بیان اینکه تقوا حق الله است اظهار کرد:  عزت را خدا می دهد و پول و پُست عزت نمی آورد و امام رضا(ع) عزت را در تقوای الهی و ترس از خدا می داند و تقواست که عزت می آورد.

وی با اشاره به روز 23 ذیقعده افزود: این روز، روز زیارتی مخصوص امام رضا(ع) است و چه از راه دور و چه از راه نزدیک و در استان سمنان این روز را روز زیارتی قرار دیم و در خانه هایمان این روز را لبیک بگوییم.

شاهچراغی با اشاره به حدیثی از امام جواد(ع) خاطر نشان کرد: امام جواد می فرماید( زیارت پدرم مقدم است بر زیارت امام حسین(ع)) و این نشان از اهمیت زیارت این امام همام و مهمان ما ایرانی هاست و باید قدر بدانیم.

وی با اشاره به تنفیذ حکم رئیس جمهوری توسط رهبر انقلاب و توصیه های معظم له به دولت تصریح کرد: از دولت دوازدهم می خواهیم توصیه های حضرت آقا هم در داخل و هم در خارج سرلوحه کارشان قرار دهند و مردم گرفتار در دغدغه مالی و فقر را دریابند که ما خبر نداریم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به سفر خود به شهرک شهید بهشتی شاهرود گفت: در این سفر 4 ساعته مردم 70 نامه برای مشکلات این شهرک به ما دادند و از این مناطق در دامغان و سمنان و گرمسار و ... داریم.

وی با تاکید به مسئولین استان سمنان که از میزها حرکت کنند و خبر مردم را بگیرند افزود: اگر نمی توانید مشکلات مردم را حل کنید لااقل خبر مردم را بگیرید و دولت به فکر باشد و رونق اقتصادی را مردم باید بدون عینک و با چشمشان ببینند و با حرف مشکلات مردم حل نمی شود.

امام جمعه سمنان با اشاره به نقض برجام آمریکا عنوان کرد: مقابله به مثل سنت پیامبر است؛ به مردم بگویید چه کار کردید تا مردم خوشحال شوند.

وی با اشاره به اتفاق تاسف انگیز در افغانستان و شیعه کشی بیان کرد: در اینجا حقوق بشر مرگش گرفته و حرفی نمی زند و از مسئولین هم گله داریم که چرا موضع نگرفته اند و ما این جنایات را به شدت محکوم می کنیم.

شاهچراغی با بیان اینکه بی حجابی جرم مشهود است افزود: بد حجابی دارد به بی حجابی می رسد و داخل ماشین که داخل خانه نیست که بی حجاب باشیم و باید مردم از پلیس حمایت کنند و از آنها قدردانی کنند.

وی تاکید کرد: بنده به عنوان امام جمعه از پلیس حمایت می کنم و دولت هم باید از پلیس حمایت کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها