مسئول بسیج دانشجویی خراسان شمالی در گفت‌‌وگو با «بسیج» مطرح کرد
نشست‎های بصیرتی یکی دیگر از اقدامات بسیج دانشجویی برای آگاه‎سازی دانشجویان است که با حضور شخصیت‎ها و سخنران‎ها در مجموعه دانشگاه‎ها صورت می‎گیرد که در فضای انتخابات نیز این نشست‎ها به صورت خاص اجرا شد.
کد خبر: ۸۹۰۰۱۵۸
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
عبدالله امینی‎فر مسئول بسیج دانشجویی استان خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به برنامه‎های بسیج دانشجویی حول مسائل سیاسی عنوان کرد: در بسیج دانشجویی برای ارتقای دانش سیاسی دانشجویان چند مدل کار انجام می‎شود که یک مورد آن تربیت نیروی کادر است که یک سری  دانشجویان تعلیم سیاسی می‏بینند تا بتوانند در جمع‎های دانشجویی صحبت کنند.

امینی‎فر ادامه داد: کرسی‎های آزاد اندیشی دیگر برنامه بسیج دانشجویی است که حول موضوعات سیاسی روز جامعه است که دانشجویان نظرات و دیدگاه‎های خود را در موضوعات مختلف سیاسی مطرح می‏کنند و استاد درباره آن یک جمع‏بندی ارائه‎ می‏کند، همچنان‏که برنامه دیگری نیز با عنوان تریبون‎های آزاد برگزار می‏شود که فضای بازتری نسبت به این کرسی ‏ها دارد که صرفا  نظرات دانشجویی است.

وی در ادامه افزود : نشست‎های بصیرتی یکی دیگر از اقدامات بسیج دانشجویی برای آگاه‎سازی دانشجویان است که با حضور شخصیت‎ها و سخنران‎ها در مجموعه دانشگاه‎ها صورت می‎گیرد که در فضای انتخابات نیز این نشست‎ها به صورت خاص اجرا شد.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان شمالی در خاتمه به  دیگر برنامه‎های بسیج دانشجویی اشاره کرد و گفت: یک اقدام دیگر بسیج دانشجویی در حوزه مسائل سیاسی نشریات دانشجویی است که دارای یک بینش سیاسی است و همین‎طور تولید کلیپ‏های آگاه‏سازی که با محوریت موضوعات مختلف است که به صورت مستند و با ارائه نظرات دانشجویی حول آن موضوع است که در سایت‎ها و فضاهای مجازی نیز منتشر می‎شود.
ارسال نظرات