مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد وضع طلاق و آسیب های احتماعی را در استان نگران کننده توصیف کرد.
کد خبر: ۸۹۰۰۱۹۰
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه کارگاه آموزشی بررسی آسیب‌های اجتماعی در دهدشت گفت: در سال گذشته بیش از ۶۰۰ کارگاه آموزشی توسط نهادهای مدنی، سازمان‌های مردم نهاد، بهزیستی، اداره زندان‌ها، دادگستری، دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش برگزار شد.
حجت‌الاسلام علی فتح میرمحمدی، وضعیت طلاق را در استان نامطلوب ارزیابی کرد و افزود: طلاق از آسیب‌های جدی در جامعه است و امروزه از هر پنج ازدواج یکی از آنها منجر به طلاق می‌شود.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از خودکشی، مفاسد اخلاقی و اعتیاد به عنوان دیگر آسیب‌های اجتماعی یاد و گفت: امروزه گرایش به مواد مخدر صنعتی در بین جوانان امری رایج شده که برای جامعه نگران کننده است نهادها، سازمان ها و دستگاههای فرهنگی فعالیت های تبلیغاتی خوبی در این راستا انجام دادند ولی باز هم باید اما باید اینگونه کارهای تبلیغاتی شکل عملی و اجرایی پیدا کنند.
وی افزود: افراد درگیر با آسیب‌های اجتماعی متفاوت هستند و باید چگونگی آگاهی بخشی و برخورد کردن با این افراد را یاد بگیریم تا مؤثر واقع شود.
ارسال نظرات