تاکید استاندار بر تدوین طرح جامع ساماندهی حاشیه رود بشار در یاسوج

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: تدوین طرح جامع ساماندهی حاشیه رودخانه بشار به توسعه شهر یاسوج و استفاده از ظرفیت های آن کمک فراوانی می کند.
کد خبر: ۸۹۰۰۲۰۵
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴
سیدموسی خادمی با حضور جاوید شهردار یاسوج و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در آیین افتتاح پارک غدیر حاشیه رودخانه بشار یاسوج با اعتبار پنج میلیارد ریال توسط شهرداری، افزود: با افتتاح این طرح به ظرفیت های خوب تفریحی و مناظر زیبای شهر یاسوج افزوده شد.
خادمی بیان کرد : حاشیه رود بشار،  نقطه ای  ویژه و منحصر به فرد برای تفرجگاه و گردشکری در یاسوج است، افزود: چشمه نباتی هم که محل آسیب و مشکلات اجتماعی بود، اکنون به همت شهرداری به یک پارک مناسب و سالم تفریحی تبدیل شده است.
خادمی با اشاره به سرعت بالای توسعه فضای سبز در شهر یاسوج، عنوان کرد: در این چهار سال نزدیک ۴۰ هکتار پارک در شهر یاسوج ایجاد شده است.
استاندار تاکید کرد: آینده قضاوت خواهد کرد که چه پروژه های خوبی در این دولت افتتاح شده است.
خادمی اظهار داشت: در گذشته در روزهای عید فطر و تعطیلات تابستان به دلیل ازدحام گردشگر در یاسوج با بحران مواجه بودیم، ولی با اقداماتی که در این رابطه انجام گرفت، مشکلات کمتر شده است.
استاندار بیان داشت: اعضای جدید شورای شهر باید حضور مناسبی در برنامه ها داشته باشند و امید است این حضور در برنامه های آتی دیده شود.
خادمی افزود: باید تعامل داشت و فرصتی برای اختلاف نیست چرا که همکاری و هماهنگی برای توسعه لازم است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار