مام جمعه هریس در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، گفت: آمریکا با طرح بهانه های مختلف از جمله بازدید از مراکز نظامی کشورمان بدنبال خروج از برجام است.
کد خبر: ۸۹۰۰۲۱۲
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام قهرمان احمدی با اشاره به عهدشکنی دولت امریکا در مسئله برجام افزود: ادعای رسانه های آمریکایی مبنی بر اهتمام هیات حاکمه این کشور در خصوص اعمال فشار برای بازدید از تاسیسات و مراکز نظامی جمهوری اسلامی ایران در چارچوب برجام در شرایطی است که نه در توافق برجام و نه در قطعنامه پیرامونی آن به هیچ وجه بازدید از مراکز نظامی ایران درج نشده است.
وی اظهار کرد: دولتمردان آمریکا باید بدانند مراکز نظامی ما جزو حریم امنیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و ملت ایران کوچکترین اجازه تجاوز به حریم امنیتی خود را نخواهند داد.
خطیب جمعه هریس با اشاره به روز 26 مرداد 1369 سالروز ورود آزادگان سرافراز به ایران اسلامی یادآوری کرد: در چنین روزی میهن اسلامی شاهد حضور کبوتران سبک بالی بود که پس از سال ها زندان در اسارتگاه های مخوف رژیم بعثی عراق پا به خاک میهن اسلامی خود می گذاشتند.
حجت الاسلام احمدی، ادامه داد: اولین عکس العمل آزادگان از دیدن وطن، بوسه زدن بر خاک سرزمینی بود که قدم به قدم آن با خون بهترین فرزندان این ملت و اسوه جوانان کشور تطهیر شده بود.
وی گفت: ملت همیشه قهرمان و سرافراز ایران اسلامی این روز به یادماندنی را به عنوان نقطه عطف و برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی که حماسه صبوری و استقامت فرزندان برومند میهن اسلامی بر تارک آن می درخشد را فراموش نخواهد کرد.
امام جمعه هریس اظهار کرد: ملت ایران بار دیگر بر دفاع و ایستادگی در برابر تهدیدها و زیاده خواهی دشمنان و بیگانگان در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگر تاکید می کنند.
حجت الاسلام احمدی به مراسم تنفیذ رئیس جمهوری و توصیه رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهوری افزود: امانت دانستن مسئولیت و امانتداری آن و اولویت بندی در برنامه ها و هزینه کردها به ویژه تلاش برای ریشه کنی فقر و فساد در جامعه از توصیه های ایشان بود.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب در این آئین بر لزوم کار قوی و جهادی و حساب شده در عرصه های اقتصادی، فرهنگی، دفاعی و حفظ هویت اسلامی و انقلابی برای مقابله با ترفندها و بهانه های بدخواهان و پاسخ به آنان تاکید کردند.
ارسال نظرات