برخی نقاط شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد چند روزی است که با قطعی آب آشامیدنی مواجه شده و شهروندان یاسوجی را از این موضوع نگران کرده است.
کد خبر: ۸۹۰۰۲۱۵
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹
آب برخی از نقاط شهر یاسوج شامل شهرک امام حسین (ع) ،عدل ها، شاهدها و برخی نقاط دیگر این شهر روزانه حدود سه تا چهار ساعت با قطعی آب مواجه هستند و برخی نیز نیمی از روز را بدون آب سپری می کنند.

امروز نیز آب نقاطی از شهر یاسوج مانند شهرک امام حسین (ع) قطع شده و این قطعی تاکنون نیز ادامه دارد.

بسیاری از شهروندان یاسوجی در تماس با این پایگاه خبری خواستار رسیدگی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد به این وضعیت شدند.

قطعی آب در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد در حالی اتفاق می افتد که برخی نقاط به صورت شبانه روزی آب دارند و برخی دیگر نیز روزانه با قطعی آب مواجه می شوند و به گفته شهروندان توزیع آن در نقاط مختلف این شهر به طور یکسان انجام نمی شود.

در بسیاری از خیابان ها و معابر شهر یاسوج نیز به دلیل شکستگی لوله ها و انشعاب ها روزانه میزان زیادی از آب سالم و بهداشتی که تولید می شود از این طریق روانه فاضلاب ها و هدر می رود.

با وجود توصیه مسئولان شرکت اب و فاضلاب به صرفه جویی در مصرف آب اما متاسفانه برخی شهروندان نیز در استفاده بهینه از این نعمت خدادادی کوتاهی کرده و برای شست و شوی ماشین ، آبیاری سبزی و ساخت و ساز استفاده می کنند.

ارسال نظرات