مدیرکل فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد: آمار کارمندان نشان می دهد که کار دولتی دیگر تمام شده و بدون مهارت فایده ای نخواهد داشت .
کد خبر: ۸۹۰۰۲۱۸
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸
فرج الله راد پیش از خطبه های نماز جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه امروزه همه ما باید بدانیم کسی بی سواد است که مهارت ندارد، افزود:  باید خودمان را با یک مهارتی که در رابطه با زندگی است بیاموزیم .

وی اظهار کرد: آمار کارمندان نشان می دهد که کار دولتی دیگر تمام شده و بدون مهارت فایده ای نخواهد داشت .

مدیرکل فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سازمان آموزش فنی حرفه ای متولی آموزش مهارت است و کسانی که صاحبان مشاغل اند با توجه به این که هر روز تکنولوژی پیشرفت میکند باید خودشان را با شرایط جدید وفق دهند .

راد ادامه داد: همه کسانی که فاقد کارت مهارتند و هم صاحبان مشاغل باید به این سمت بروند که به یک مهارتی دست یابد پس همه باید به مهارتهای آموزش فنی و حرفه ای پی ببریم .

وی تاکید کرد: در سالهای اخیر مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی تاکید دارند، مهارت آموزی است که یک فرد برای بازار کار آماده میکند و اهمیت آموزش های فنی و حرفه ای کاملا مشخص است و معتقدیم که فرد را توانمند میکند و یکی از راه های تحقق اقتصاد مقاومتی همین توانمندی و مهارت افراد جامعه است .
باید تب مدرک گرایی را از بین ببریم .

مدیرکل فنی و حرفه ای استان تصریح کرد: رشته ریاضی در مرکز استان در حال تعطیلی است ، چرا که بازار کار دیگر به تحصیلات آکادمیک بستگی ندارد .

وی اضافه کرد: مگر جامعه ما چقدر ظرفیت دارد که این همه پزشک و مهندس و وکیل را در خود جای دهد.

راد یادآور شد: ان شاءالله زمانی برسد که هر ایرانی یک مهارت داشته باشد.

ارسال نظرات