فرمانده سپاه سلمان اظهار داشت: کار در حوزه خبرنگاری درراستای حمایت از فلسطین وغزه فضاسازی رسانه ای و صحیح درجبهه مقاومت بوده است که دشمن را تاکنون به زمین زده است.
کد خبر: ۸۹۰۰۲۱۹
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷
فرمانده سپاه سلمان، در گفتگو با خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان، با اشاره به این مطلب که یکی ازشریف ترین و بااصالترین شغل ها و حرفه ها حرفه و شغل خبرنگاری است،افزود: این قشر از جامعه هم رسالت اطلاع رسانه ای جامعه و هم همراهی افکار عمومی و هم رسالت جهت دهی وهدایت افراد رابرعهده دارند.
سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی با تاکید بر این مطلب که امروزه دردنیاجنگ حقیقی جنگ رسانه ای، جنگ عملیات روانی، جنگ نرم استبیان کرد: ابزارجنگ نرم ابزاروسلاح عملیات روانی رسانه است.
وی با اشاره به این نکته که اگررسانه را از عملیات روانی بگیرم عملیات روانی تعطیل است،تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ازسال 2003به این طرف راهبرد تصرف زمین رانسبت به ایران به جهت قابلیت هایی که دارد کنارگذاشته اند چون در این راهبردباید هزینه پرداخت کنند به همین جهت راهبرد دشمن راهبردتصرف ذهن است که عملیات روانی و جنگ نرم را آغازکرده اند.
سردار معروفی گفت: آگاهی ومصونیت سازی جامعه رسالت مهمی است که  برعهده این قشرتاثیرگذار جامعه می باشد.
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اظهارداشت: خبرنگاران افرادی  هستند که میتوانندباقلم،  زبان و انتشارشان روحیه امیدرابه جامعه انتقال دهن.
  وی بیان کرد: کار در حوزه خبرنگاری درراستای حمایت از فلسطین وغزه فضاسازی رسانه ای و صحیح درجبهه مقاومت بوده است که دشمن را تاکنون به زمین زده است.
این مسئول با تاکید بر این مطلب که کارخبرنگاران دریمن سوریه عراق حرفه ای بوده که این افراددست به دست هم داده و ملتها را بزرگ کرده و راهبردهای دشمن رایا به زمین زده ویاناکام گذاشته است گفت:درحرفه خبرنگاری صداقت، دوری از انشقاق، تحکیم وحدت، درراس آنها دشمن شناسی و شناخت راهبردهای دشمن درحوزه ملی اصل است. معروفی اذعان داشت: اگرخبرنگار راهبرد دشمن رابشناسد بهتر میتواند تحلیل و چرایی دشمن درهدف گذاری ها را درک کند.
وی اافزود: حرفه خبرنگاری حرفه مقدسی است که حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) در حادثه عظیم کربلا پیام آوران آن رخ داد بودند وامروز خبرنگاران این پیام رابه آیندگان منتقل میکنند.
فرمانده سپاه استان در پایان با تاکید بر این مطلب که شهیدخزایی اولین شهیدمدافع حرم دررسانه ملی است، و افتخار بزرگی برای استان، خبرنگاران، رسانه ملی، و بسیجیان می باشد،خاطرنشان کرد: شهیدخزایی فکری زیبا وعملی زیبا داشت با عشق به رسالت وحرفه خویش درصحنه نبردایفای نقش کرد که درواقع این شهید جهادرسانه ای کرده و نگذاشته جبهه مقاومت ازبین برود.
ارسال نظرات