امام‌جمعه موقت خرم‌آباد:

درس مقاومت تنها راه نجات در مقابل زورگویان

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد گفت: ایستادگی همراه باایمان در مقابل زورگویان نصرت الهی را به دنبال دارد و استقامت همراه به ایمان راه نجات دیروز، امروز و فردای هرروز مسلمانان است.
کد خبر: ۸۹۰۰۲۴۰
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹


به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام قاسم متقی نیا، امام‌جمعه موقت خرم‌آباد ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر خرم‌آباد که در مصلا الغدیر این شهر برگزار شد ضمن گرامی داشت سالروز بازگشت آزادگان به کشور اظهار داشت: بازگشت افتخارآفرین آزادگان هشت سال دفاع مقدس را که در زندان‌های بعثی بودند را گرامی می‌داریم.

وی در رابطه با سالروز جنگ 33 روزه رژیم اشغالگر قدس بر جنوب لبنان و حزب‌الله قهرمان افزود: این جنگ 33 روزه سرانجام با شکست خفت‌بار رژیم اشغالگر به پایان رسید.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد بابیان اینکه درس مقاومت تنها راه نجات مقاومت در مقابل زورگویان است، گفت: ایستادگی همراه باایمان در مقابل زورگویان نصرت الهی را به دنبال دارد و استقامت همراه به ایمان راه نجات دیروز، امروز و فردای هرروز مسلمانان است.

وی با اشاره به‌روز حمایت از صنایع کوچک و متوسط تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها فرمایش کرده‌اند که صنایع کوچک و متوسط را احیا کنید که این فرمایش رهبری توصیه نیست بلکه فعل امر، مطالبه رهبری، قانون و فوق قانون است.

متقی نیا خاطرنشان کرد: دغدغه و اولویت مدیران جهادی باید انجام فرمان مقام عظمای ولایت باشد و بخش عمده‌ای از مشکلات مربوط اینکه صنایع کوچک و متوسط احیا نمی‌شوند مربوط به تحریم‌ها نیست بلکه مربوط به مدیریت و اولویت‌ها است.

وی با اشاره به اینکه در استان لرستان یکی از مهم‌ترین راه‌های در دسترس برای اشتغال‌زایی و اولویت دولتمردان، نمایندگان مجلس و تصمیم سازان احیاء و راه‌اندازی صنایع کوچک و متوسط است، اظهار داشت: پرداختن به صنایع کوچک و متوسط به‌ویژه در استان‌های محرومی مانند لرستان نقش عمده‌ای دارد چراکه می‌تواند رکود را علاج کند، درد سنگین مسئله اشتغال را کمتر کند، بخش از مشکل اشتغال را برطرف می‌کند، تحرک ایجاد می‌کند و طبقات پایین از آن بهره‌مند می‌شوند.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ افزود: مقام معظم رهبری مطرح کردند مسئولان امانت‌دار باشند، اتحاد ملت را از بین نبرید، بر اساس برنامه ششم حرکت کنید، از نظرات مخالفان و منتقدین آشفته نشوید، به میان مردم بروید، از نیروهای مؤمن، انقلابی و پرانگیزه استفاده کنید و قدردان حضور آن‌ها باشید.

وی تصریح کرد: تأکیدداریم مسئولان استان لرستان با رفتن به میان مردم نیازهای آن‌ها را از نزدیک ببینند و اولویت‌بندی در ریشه‌کنی فقر و فساد داشته باشند.

متقی نیا در بخش دیگری از سخنان خود به‌عکس گرفتن برخی از نمایندگان مجلس با موگرینی اشاره کرد و افزود: این عکس گرفتن در شان و جایگاه مجلس شورای اسلامی نبود و مشخص می‌شود که برخی از نمایندگان انتخاب‌شده مجلس ظرفیت و شرایط را نداشته‌اند.

وی عنوان کرد: برخی از نمایندگان در جایگاهی که عصاره فضائل ملت باید باشد و در مجلسی که باید نماد تفکر انقلابی گری باشد شأن و جایگاه خود را در حدی پایین می‌آورند که با شوق، ذوق، رغبت و بی‌پروایی با یک میهمانی عکس بگیرد.

وی بیان کرد: این‌گونه رفتار اوج حقارت بود امیدواریم که هم خودشان پشیمان شوند توبه کنند و از محضر ملت عذرخواهی کنند و هم ملت با بصیرت در آینده نه این نمایندگان، این‌گونه نمایندگان را به مجلس نفرستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات