سرهنگ علیزاده با اشاره به اینکه احساس امنیت در جامعه نتیجه قدرت ملی بسیج است، گفت: بسیج با رویکرد پرداختن به مباحث بصیرتی و روشنگری است و بسیج چراغ راه نخبگان و خواص جامعه بوده که راهش را در بحران های گوناگون کشور گم نکرد.
کد خبر: ۸۹۰۰۲۵۶
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از اشکذر: سرهنگ علیزاده در فراخوانی گردان 11امام حسین (ع) اشکذر ابتدا از حضور بسیجیان در این فراخوان تقدیر و تشکرکرد وافزود : درحال حاضر تفکر و فرهنگ بسیج جهانی شده و با توجه بسیج از جوانی خود گذشته و پس از گذراندن چندین سال از عمرش تجاربی را کسب کرده و نیز در منطقه شاهد هستیم که کشورهای مختلفی نهاد مردمی شبیه فیزیک ظاهری موجود در بسیج ایران اسلامی را تشکیل داده اند.

وی با اشاره به اینکه احساس امنیت در جامعه نتیجه قدرت ملی بسیج است، گفت: بسیج با رویکرد پرداختن به مباحث بصیرتی و روشنگری است و بسیج چراغ راه نخبگان و خواص جامعه بوده که راهش را در بحران های گوناگون کشور گم نکرد.

وی افزود: بسیج خرج جناح و شخص خاصی نخواهد شد و وظیفه بسیج حفظ و حراست از آرمان های انقلاب و دستاوردهای نظام، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و دفاع از حریم ولایت است.

سرهنگ علیزاده با اشاره به اینکه رویکرد بسیج همه ساله متناسب با نیاز نظام تغییر می کند اظهار کرد: اثر گذاری بسیج در شرایط و دوران مختلف دیده شد و در دهه ای که فتنه های بسیار رخ داد نقش مثبتی از بسیج در کشور برجای ماند که نشان دهنده عملکرد متناسب این سازمان در حوزه های نرم ، سخت و در عرصه های مختلف حضور مردمی داشته است.

وی از جمله اهدافی که در بسیج وجود دارد را اینگونه بیان کرد: توسعه و تعمیق تفکر بسیجی، معرفی توانمندی های بالفعل و بالقوه بسیج ، تبیین نقش و جایگاه بسیج مردمی در اقتدار ملی و جلوگیری از نفوذ دشمن، تقویت روحیه استکبارستیزی و تقویت اقتصاد مقاومتی است.

ارسال نظرات