خبرهای داغ:
- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: دولت دوازدهم باید حمایت از محرومان و مستضعفان را سرلوحه کار خود قرار دهد.
کد خبر: ۸۹۰۰۲۷۲
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: استعمارگران همیشه به دنبال تضعیف اعتقادات ما هستند و ما باید در مقابلشان بایستیم و از اعتقادات خود با قاطعیت دفاع کنیم.

 

وی بر لزوم حفظ ارزش‌های دینی و انقلابی تأکید کرد و گفت:  باید با همه توان از ارزش‌های دینی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران دفاع و پشتیبانی کنیم.

 

آیت الله علما در ادامه بر لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی تأکید کرد و گفت: مشکلات امروز کشور بیشتر از مدیریت نادرست به وجود آمده و نباید به بیگانگان متکی باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تأکید کرد: دولت دوازدهم باید حمایت از محرومان و مستضعفان را سرلوحه کار خود قرار دهد.

 

امام جمعه کرمانشاه به سالروز پیروزی حزب الله بر رژیم صهیونیستی در بیست و سوم مرداد ماه اشاره کرد و گفت: در این روز جوانان بسیجی که در سایه دین مبین اسلام تربیت و رشد یافتند اسرائیل را به زانو درآوردند.

 

آیت الله علما خواستار مدیریت صحیح منابع کشور برای ارتقاء معیشت مردم شد و افزود: اقتصاد مقاومتی تنها راه و نسخه برای شکوفایی اقتصاد کشور است و باید به یک فرهنگ تبدیل شود.

ارسال نظرات